רה"מ בבליץ' ראיונות: "ייתכן שיהיו עוד פעם בחירות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הערב מספר ראיונות בערוצים 12, 13 ו-11, וכאשר נשאל על ידי רינה מצליח – האם יתחייב להשיב לידי הנשיא את המנדט להרכבת הממשלה לנשיא במידה ולא יצליח להרכיב ממשלה, השיב נתניהו שהוא לא יהיה מוכן להתחייב על כך שהמדינה לא תצא לבחירות בפעם השלישית. צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הערב מספר ראיונות בערוצים 12, 13 ו-11, וכאשר נשאל על ידי רינה מצליח – האם יתחייב להשיב לידי הנשיא את המנדט להרכבת הממשלה לנשיא במידה ולא יצליח להרכיב ממשלה, השיב נתניהו שהוא לא יהיה מוכן להתחייב על כך שהמדינה לא תצא לבחירות בפעם השלישית.

בראיון לערוץ 12, הכחיש נתניהו שהוא עוסק בנושא החסינות האישית שלו ועקץ את רינה מצליח לפסיקי לפמפם את הציבור על כל השטויות האלה. אני לא עוסק בזה. פסקת ההתגברות היא בכלל נוגעת לדברים אחרים". בראיון שאל נתניהו את רינה האם מנדלבליט אישר לערוץ 12 לפרסם תמלילי חקירה? וסחט ממנה תשובה לא ברורה.

בראיון לערוץ 12, אמר נתניהו כי היום בבוקר כינס ישיבה מיוחדת של בכירי הליכוד בביתו לדון בתחקיר עיתון מעריב לפיו המשטרה לא פנתה לאנשים שהעידו בנוגע לאי סדרים ב-80 קלפיות. מצליח ציינה בפניו כי המשטרה דיווחה לה, כי דווקא נעשתה אליהם פנייה.

בראיון לערוץ 13 נשאל נתניהו על ידי המראיינת אילה חסון האם הוא יודע כמה טילים נורו מרצועת עזה לעבר ישראל במהלך השנה האחרונה והשיב "כמה מאות", אך חסון ציינה בפניו שמדובר ב-1,800 טילים.

כמו כן, חסון שאלה את נתניהו על אישור ההלוואה עבורו מאיש העסקים פרטרידג' ומדוע לא לקח הלוואה מן הבנק, ונתניהו השיב לה "אני אחזיר את ההלוואה. הלוואה ממנו ומהבנק זה היינו הך".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *