רה"מ בנט: "לא נרפה עד שנמגר את האלימות הערבית"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר במטה מחוז תל אביב, בתום מבצע "אושן" לתפיסת אמצעי לחימה בלתי חוקיים בחברה הערבית

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר במטה מחוז תל אביב, יחד עם השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, ומפכ"ל המשטרה, רב-ניצב קובי שבתאי, לאחר השלמתו של מבצע "אושן" לתפיסת אמצעי לחימה בלתי חוקיים בחברה הערבית.

במהלך הביקור הציג מפקד מחוז צפון, ניצב שמעון לביא, לרה"מ בנט את עשרות אמצעי הלחימה שנתפסו במבצע.

רה"מ ברך את משטרת ישראל ואת כלל העוסקים במלאכה על הישג חסר תקדים בתוצאות המבצע, ועל פעילותם יוצאת הדופן של מאות השוטרים שהביאה להפללת 78 סוחרי אמל"ח בכירים בחברה הערבית.

להלן דברי ראש הממשלה, נפתלי בנט, בהצהרה לתקשורת: "לכל העוסקים במלאכה – כל הכבוד לכם. אני רואה פה לא רק יוזמה, תחבולה ותקיפות. מאחורי כל נשק פה ראיתי גם כמה חיי אדם הצלתם. אתם מצילים בעבודה הזו חיים של אזרחי ישראל, זו עבודה קדושה.

משטרת ישראל השלימה הבוקר את מבצע "אושן" – מבצע בהיקף חסר תקדים לתפיסת כלי נשק ואמצעי לחימה במגזר הערבי. מדובר באחד המבצעים המתוחכמים והנועזים, ואני רוצה שוב לשבח את המפכ"ל, את שר הבט"פ, את מפקד המחוז ואת כל השותפים לתהליך. רק התחלנו.

מעט אחרי הקמת הממשלה הגדרנו את המאבק בפשיעה הערבית כיעד לאומי של ממשלת ישראל. הכרזנו מלחמה על פורעי החוק בחברה הערבית, לא פחות, והקמנו אגף מיוחד לנושא במשטרת ישראל. אנחנו פועלים. לא מדברים, עושים.

הדרך עוד ארוכה, אבל השינוי כבר מורגש בשטח. השימוש המופקר בנשק בחברה הערבית גובה חיי אדם רבים.

במשך שנים נבנה כאן אחד ממצבורי הנשק הבלתי חוקיים הגדולים במזרח התיכון, ואת זה אנחנו נפרק.

המבצע המשטרתי אמש הוביל לתפיסה של עשרות כלי נשק, ולמעצרם של 78 חשודים בפעילות בלתי חוקית. צריך להבין – אלו לא חיילים זוטרים, אלו סוחרי נשק. דרגים בכירים שתכננו, יזמו והובילו מבצעים בתחום הפשיעה שגובים חיי אדם.

בחודשים האחרונים משטרת ישראל פועלת בכל הזירות, בנחישות ובתחכום, בכלים רבים, עם החדרת סוכנים לתוך ארגוני הפשיעה, ומתוכם – מתוך לב הפעילות – לפגוע במי שצריך.

לאזרחי ישראל הערבים אני רוצה לומר: מגיע לכם ביטחון אישי. לכן, אנחנו כאן פועלים ונמשיך לפעול.

ולפורעי החוק בחברה הערבית, שמטילים אימה הן על ערבים והן על יהודים – אנחנו לא נוותר, אנחנו לא נרפה. אנחנו רואים אתכם, אנחנו נרדוף אתכם עד אחרון הנשקים ועד אחרון העבריינים שמטילים אימה על הסדר הציבורי. אנחנו נבוא איתכם דין וחשבון, אנחנו נעמיד אתכם לדין, ואתם תשלמו.

מבצע "אושן" הושלם בהצלחה. מכאן פנינו לעוד מבצע ולעוד מבצע, ברצף מהלומות.

אני רוצה שוב להודות לכולכם, ודרככם אני מבקש שתעבירו לשוטרים היקרים, שעובדים לילות כימים, 7 ימים בשבוע, כדי לתת ביטחון לאזרחי ישראל. אתם מצילים חיי אדם ואנחנו מצדיעים לכם".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *