רה"מ נתניהו מציג את אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה • הצטרפו לשידור החי

ראש הממשלה והשרים ימסרו הצהרה בעוד דקות ספורות במהלכה יפרסמו את ההקלות החדשות על המשק והאזרחים. בתום הדברים יוקצה זמן למענה על שאלות עיתונאים. הצטרפו לשידור החי

הקלות משמעותיות בדרך. ראש הממשלה, שר האוצר, שר הבריאות, שר הכלכלה, שר החינוך, שרת התרבות והספורט, מנכ"ל משרד הבריאות ומנהל רשות המיסים יציגו את אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה.

ראש הממשלה והשרים ימסרו הצהרה בשעה 20:45 במהלכה יפרסמו את ההקלות החדשות על המשק והאזרחים. בתום הדברים יוקצה זמן למענה על שאלות עיתונאים.

הצטרפו לשידור החי ממשרד הבריאות

שידור חי – תאגיד 'כאן'

רה"מ נתניהו בהצהרה: השקענו מאמץ לאומי רחב לעצור את התפשטות הקורונה. המאמץ העיקרי שלנו היה להציל חיים. המגמות שלנו חיוביות מאוד. יש ניסיונות לבטל את ההצלחה שלנו. למצוא הסברים. אומרים "זה האקלים". זה לא האקלים. גם בברזיל חם.

עוד מנתניהו בהצהרה: אנחנו מבטלים את מגבלת ה-100 מטרים ביציאה מהבית. מותר לבקר משפחה מדרגה ראשונה- סבא וסבתא. בל"ג בעומר נאפשר חתונות של 50 איש.

בתוך כך, למרות המלצת המל"ל בפני ראש הממשלה הערב על הטלת סגר בל"ג בעומר, השר אריה דרעי, התנגד ואמר: "הנתונים שמפרסם משרד הבריאות בהחלט טובים, אנחנו פועלים בצדק רק להקל על הציבור, על המשק ועל הסוחרים. לכן, לא נראה לי נכון והגיוני להחזיר את ישראל לסגר ביום ראשון לאחר שרוב המשק כבר פועל. האיסור המוצדק להדליק מדורות יישאר בעינו אך הסגר מיותר".

המל"ל מבקש ליצור סגר כפי שהיה בפסח וביום העצמאות, וכל זאת מחשש שמא תהיה יציאה המונית להדלקת מדורות ולישיבה בצוותא.

ההקלות המסתמנות:

אישור התקהלויות של עד 20 איש במרחב הפתוח

פתיחת קניונים ושווקים מיום חמישי

בכניסה לקניונים תבוצע ספירה של מבקר 1 לכל 20 מטרים, ללא אפליקציה

פתיחת חדרי כושר מיום שישי

עריכת חתונות בהשתתפות עד 50 איש במרחב הפתוח מיום ראשון

פתיחת בריכות השחייה ב-31 במאי

פתיחת עונת הרחצה ב-1 ביוני

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *