"רואים את עקירת הדת הגדולה בגזירה על הטלפונים הכשרים, זה יהרוס את הכל"

גדולי ישראל על רפורמת הסלולר: נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן ומרן הראש"ל הגרש"מ עמאר: "רואים את עקירת הדת הגדולה בגזירה על הטלפונים הכשרים, זה יהרוס את הכל".

בהמשך לביקורו של מרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן שליט"א, נחשפת הקלטה נוספת מהשיחה של גדולי ישראל על גזירות הממשלה.

בשיחה נשמע מרן הראש"ל הגרש"מ עמאר מציין בכאב גדול בפני נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן את הגזירה על הקווים הכשרים "רואים את עקירת הדת הגדולה בטלפונים הכשרים, פועלים רק מתוך שנאה, מה איכפת להם, מה זה עניינם, רואים שהם פועלים מתוך שנאה להרוס כל דבר שבקדושה".

הראשון לציון הוסיף בפני נשיא המועצת: "מזמור לאסף באו גויים בנחלתך, הגמרא שואלת, קינה מבעי ליה, לא מזמור, אומר החתם סופר על כך פירוש, למה זה מזמור כי גויים עשו זאת אבל אם ח"ו יהודים יעשו את זה, זה קינה רח"ל. המה יאבדו ואתה תעמוד". אמר הראש"ל בכאב.צ

נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן הוסיף על גזירות הטלפונים: "ממש ככה, זה יהרוס את העולם הדבר הזה ה' יצילנו".

עוד אמר מרן הגר"ש כהן, "הנסיונות שלנו קשים מאד, כל שעה של לימוד תורה שווה פי אלף מהכל. השם יעזור שנוכל לעבור את המצב הזה, ונשמור על בנינו ובנותינו אנחנו וצאצינו וצאצאי צאצאינו כולנו יודעי שמך".

בסיום דבריו ביקש נשיא המועצת לפעול ולהתפלל למען חיזוק התורה בישראל וציין "אני מתפלל שהקב"ה יחזיר אותם בתשובה, הוא יודע איך להחזיר אותם בתשובה". אמר מרן בכאב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *