רוה"מ נתניהו בגוש עציון: "ממשלה בראשותי בלי רוטציה ובלי שקשוקה"

9 ימים לבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לגוש עציון וחנך את "שכונת היובל" בקיבוץ כפר עציון. ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "המשימה של גוש עציון היא מחיקת החרפה של הקו הירוק ממפת ארצנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסע הבחירות ביהודה ושומרון, אמר בקיבוץ כפר עציון שבגוש עציון כי: "יש כאן יישובים וותיקים ויש כאן התיישבות צעירה. רצינו להסדיר אותה ולמה לא הצלחנו? כל הליכוד היה בעד. אז למה לא העברנו את זה? כי היינו ברוטציה. בני גנץ היה נגד. ולמה היינו ברוטציה? כי לא קיבלנו מספיק מנדטים. אני לא חוזר לרוטציה. ממשלה בראשותי בלי רוטציה. ממשלת ימין חזקה ויציבה בראשות הליכוד בנהגתי. ממשלה לאומית שתדאג להתיישבות הצעירה והותיקה. אנחנו נבנה כאן עוד שכונות. התקופה של ממשלת הטרמפיסטים מאחורינו".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: "אנו נמצאים במקום בו "מלכה נפלה" ומלכות קמה – ואתה יושב היום על כס ראש ממלכת ישראל המתחדשת. אנחנו מקבלים אותך היום בחנוכת שכונה של צעירנו, של הדור הבא של גוש עציון שבא לבנות ולנטוע כל בית נוסף ועץ נוסף, בכדי לחזק התיישבות יהודית כאן בגוש עציון וביהודה ושומרון בכלל.

המשימה של גוש עציון לא רק התיישבות אלא עצם חיזוק המדינה. משימתנו היא מחיקת החרפה של הקו הירוק ממפת ארצנו. את המחיקה הזו אתה הובלת, אדוני ראש הממשלה, בתכנית הריבונות ואנו מצפים שתמשיך לפעול לכך כדי שארצנו תהיה שלמה וכדי שאנחנו נהיה חלק ריבוני ובלתי נפרד ממדינה ישראל".

כמו כן התייחס ראש הממשלה למערכת הבחירות ואמר: "אם לפיד יבחר מה יקרה? הוא לא יעמוד בלחצים הבינלאומיים. הוא בטח לא יאפשר הסדרת התיישבות צעירה ולא פיתוח של הוותיקה. הוא לא יבנה והוא יגיד שצריך לעקור. הוא אמר שכדי להביא שלום עם פלסטינים צריך לעקור יישובים. לפיד משתתף עם פוליטיקאים בשקר. הוא יקים ממשלת רוטציה. זו ממשלת שקשוקה. אל תתנו לזה יד – תצביעו לליכוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *