רון קובי דורש: לפנות את מבנה הסמינר החרדי של הרב דרלי

סוער בטבריה: ראש עיריית טבריה רון קובי ממשיך באפליה נגד החרדים – ושלח מכתב למוסדות של הרב דרלי בדרישה לפנות את מבנה הסמינר של הבנות

בכל פעם שבטבריה מתחילים לדבר על הבעיות האמיתיות של העיר, ראש העיר רון קובי מיד מוצא גזירה חדשה נגד החרדים – ומזיז ממנו את האש.

כעת אנחנו חושפים בפרסום ראשון כי ראש העיר, רון קובי, שלח מכתב על ידי היועץ המשפטי של העירייה, שמעון בלסן, לראש מוסדות "תפארת טבריה", הרב דרלי, בדרישה לפנות את המבנה של הסמינר בראשותו, בו לומדות מאות מהבנות החרדיות של העיר.

וכך הוא כותב: "לכבוד הרב דוד דרלי: הנדון הסכם הרשאה לבית הספר כרמלי (כך המבנה היה נקרא בעבר, י.פ.)

"עיריית טבריה מילאה ידי לפנות אליה כדלהלן: 1. תקופת ההרשאה לגבי הנכס שבנדון מסתיימת ביום 1.9.2019. 2. הנכס דרוש לצורכי העירייה. 3. אשר על כן הריני להודיעך כי עליכם לפנות את הנכס ולמסור את החזקה בו לידי העיריה עד ל-1.9.19".

הרב דוד אוחנה, יו"ר "דגל התורה" בעיר, אומר ל'אקטואליק' בזעם: "ראש העיר רון קובי מחפש איפה אפשר לפגוע בציבור החרדי. איפה ילמדו אותן מאות בנות? יזרקו לרחוב?".

אוחנה המשיך והבטיח: "אנחנו בעזרת ה' נדאג שהבנות ימשיכו ללמוד שם. לא ייאמן: בטבריה יש מחסור במבני ציבור עבור המגזר החרדי, עד כדי כך שיש תלמודי תורה שלומדים במבנה הרוס, ושותקים. אז במקום לדאוג למוסדות האלה – הוא מחפש לקחת?".

שמעון כהן, פעיל ציבור חרדי ידוע בטבריה, אומר ל"אקטואליק": "זו חציית קו אדום! ראש העיר ממשיך לדרוס ולהרוס כל חלקה טובה במערכת החינוך בטבריה. אנחנו לא ניתן לו לבצע את זממו, ולפגוע במאות בנות חרדיות. ואני מקווה שעד סוף שנת הלימודים הוא כבר לא יהיה ראש העיר".

המכתב שקיבל הסמינר

את הגזירה הזו הביא הפעם קובי, כנראה בניסיון להפנות את האש מהדיבור על ערימות הזבל שיש ברחובות העיר, ועל הגזירה החדשה של אי פינוי פסולת לבעלי העסקים והמסעדות, שדיווחנו עליה לראשונה ב'אקטואליק'.

יוזכר עוד כי לקובי אין עדיין קואליציה, ואין לו רוב להעביר תקציב לעיר. בעוד בכל הערים בארץ כבר העבירו תקציב לשנת התקציב הקרובה – רק בטבריה לא הצליח קובי לעשות זאת.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. טברייני

    בשעה טובה, המוסד המסית והגזעני של אישה עלובת נפש יגיע אל קיצו, הדמעות של הרבה ילדות צדיקות שנרמסו על ידי האישה הזו עשו את שלהן והיום היא מקבלת את מה שמגיע לה, רון קובי הוא לא הגורם, הוא רק השליח של בורא עולם לטפל במוסד שחינך דורות לשנאת חינם בעיר שגר בא צדיק יסוד עולם שחינך לואהבת לרעך כמוך. רק כאשר ה"חרדים" יעשו תשובה הם יצליחו לעמוד בפני הרשע הזה, כמו שהיה עד היום בכל הדורות, ותשובה בראש ובראשונה על חטא היוהרה.

    טברייני |
    הגב