רון קובי טוען: "ידעו שאני מגיע למופע והכינו פרובוקציה"

ראש עיריית טבריה, רון קובי, טוען שלא ניסה לבצע פרובוקציה אמש בעפולה, "נכנסתי אחרי שהמופע התחיל, באתי בשקט לאיזור הצלמים"

ראש עיריית טבריה, רון קובי, דחה הבוקר (חמישי) את הטענה שהגיע אמש להופעה בעפולה כדי לייצר פרובוקציה, ומסר את גרסתו לאירוע שהסתיים בהרחקתו מהמתחם.

בראיון ל"חדשות הבוקר" בערוץ 12 סיפר קובי, "המשטרה ידעה שאני מגיע, בגלל שאני מאובטח הם יודעים על כל תזוזה שלי. הם התכוננו לזה".

"לא נכנסתי למופע, נכנסתי לאזור המתוחם לתקשורת, אבל האספסוף של אריה דרעי המושחת, המקהלה שלו, ידעו כנראה שאני מגיע, באו, קפצו על הגדרות ונכנסו לשמה", טען.

"נכנסתי אחרי שהמופע התחיל, באתי בשקט לאיזור הצלמים", הדגיש קובי, "הם פרובוקטיבים, הכינו את השבאבניקים של אריה דרעי".

בהזדמנות זו עקץ קובי את שר הפנים, והזכיר את פסיקת בית המשפט העליון, "דרעי חגג וחגג, ובסוף בא בית המשפט ונתן לו בפנים, אמר לו, חביבי, זה לא יקרה יותר נקודה".

לגופה של המחלוקת אמר קובי, "החרדים עצמם לא מבינים שאם הם רוצים לבקש הפרדה, שילמדו שאנחנו רוצים נישואים אזרחיים ואוטובוסים בשבת. הגיע הזמן שהציבור הזה לא יוסת אלא יבין שזה עניין של הידברות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל האתרים הדתיים חייבים להתאגד ולהחליט להפסיק להתייחס לרון קובי . הוא אומר מה שלטובתו ויש

    לו להקה שמגיבה בכל האתרים לטובתו. אלו כל המצביעים שיהיו לו לכנסת. והוא מת שהחרדים והדתיים יתייחסו אליו. יש כאלה שאומרים תרביצו לי תדברו עלי מה שתרצו גם דברים רעים העיקר שידברו עלי. זה רון קובי. אל תתנו לו את העונג הזה. עוד חודשיים כבר לא יזכרו מי זה רון קובי. בטח לא בטבריה ובטח לא בכנסת. אחרי כשלוניתיו הוא עוד ינסה לצוף אבל אף אחד לא יתייחס אליו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב