רון קובי לא יודח הערב, דרעי העניק ארכה נוספת

שר הפנים, אריה דרעי, החליט היום (יום א׳) לאשר ארכה של שבועיים (14 יום) לרשויות המקומיות שטרם אישרו את תקציבן במליאת המועצה. החלטה זו מעניקה לרון קובי ארכה נוספת להעביר את התקציב, אך נדמה כי זה רק תהליך פורמלי שיעניק לקובי הזדמנות נוספת להעביר את התקציב

שר הפנים, אריה דרעי, החליט היום (יום א׳) לאשר ארכה של שבועיים (14 יום) לרשויות המקומיות שטרם אישרו את תקציבן במליאת המועצה. החלטה זו מעניקה לרון קובי ארכה נוספת להעביר את התקציב, אך נדמה כי זה רק תהליך פורמלי שיעניק לקובי הזדמנות נוספת להעביר את התקציב.

החלטת השר דרעי ניתנה לפנים משורת הדין, למרות שלראשי אותן רשויות ניתנה חצי שנה לאישור התקציב- מאז הבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר 2018. בהתאם לחוק, שר הפנים דרעי החליט להפעיל את סמכותו ולאשר הארכה על מנת לתת סיכוי נוסף לאישור בהליך דמוקרטי במליאת המועצות, לפני שיחליט לפזר את המועצות. זאת, בנוסף לשימוע בפני משרד הפנים שבו יעמוד ראש הרשות על מנת לבחון את המשך כהונתו.
חמש רשויות מקומיות שלא אישרו את תקציבן עד לערב זה- רהט, אור עקיבא, טבריה, ירכא ועוספיה ולכולן ינתן זמן שווה על מנת להביא את התקציב לאישור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *