רון קובי מודה: "שוקל לרוץ לכנסת"

כפי שדיווחנו לראשונה – רון קובי פוזל לעבר הכנסת. הבוקר אמר ראש העיר טבריה בראיון: "אני שוקל לרוץ לכנסת, יש היתכנות מאד גדולה לזה"

כפי שדיווחנו לראשונה כאן ב'אקטואליק' על כוונתו של רון קובי לרוץ לכנסת ברשימה עצמאית או תחת הרשימה של 'ישראל ביתנו', הבוקר הודה בכך ראש העיר טבריה במפורש בראיון ל'גלי ישראל'.

בשיחה לשרון גל אמר קובי: "אנחנו עדיין שוקלים לרוץ לכנסת, יש היתכנות מאד גדולה לזה. יש לנו סקר בו נשאלו הגולשים מי משקף ימין חילוני, ליברמן או אני – וקיבלתי 70%".

על פי גורמים בעיריית טבריה, מתברר כי בשבוע האחרון התקיימו מגעים בין רון קובי, ראש העיר טבריה, לבין מקורביו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, זאת בניסיון לשלב את רון קובי ברשימה לכנסת, כמי שמהווה סמל החילוניות והאנטי חרדיות.

אחד העסקנים החרדים מטבריה אמר ל'אקטואליק': "הציבור הטברייני מבולבל. מצד אחד הם ישמחו שרון קובי יעזוב את טבריה, גם אם זה יהיה לכנסת, העיקר שיהיה קצת שקט בטבריה ממנו.

"אך מצד שני", אומר לנו העסקן, "יהיה קשה לראות את הנאומים שלו בכנסת. הוא כמו אורן חזן, אבל ההיפך. הוא יחשוב 24/7 רק לעשות רע לציבור החרדי. הוא מסוגל אפילו להעביר חוק לבטל את ההנחה בארנונה לחרדים".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *