"רוסיה לא תעצור באוקראינה והיא עשויה להשתמש בנשק גרעיני"

שר החוץ של האיחוד האירופי אמר היום שהוא חושש שרוסיה לא תעצור באוקראינה, וש"השפעתה תזלוג למדינות שכנות באירופה, בהן מולדובה וגאורגיה. שר החוץ של פינלנד חושש כי רוסיה עלולה להשתמש בנשק גרעיני

המשא ומתן בין רוסיה לבין אוקראינה יחל רק מחר בבוקר, כך מדווחים בסוכנות הידיעות הרוסית טאס"ס בהתבסס על גורם ששמר על אנונימיות. על פי הדיווח, הסיבה לעיכוב נובעת מעניינים לוגיסטיים של המשלחת האוקראינית. לדברי אותו גורם, לא מדובר בדחייה אלא בעיכוב.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הכניס היום (א') את כוחות ההרתעה הגרעיניים של רוסיה לכוננות גבוהה וזאת בתגובה למה שהוא כינה "הצהרות אגרסיביות" מצד נאט"ו. המתיחות בין מוסקבה לנאט"ו עלולה להסלים לכדי תקיפות גרעיניות.

לפי דיווח של תאגיד השידור הלאומי של פינלנד Yle, שר החוץ של פינלנד, פקה האוויסטו, אמר כי להערכתו רוסיה עשויה להיות מוכנה להשתמש בנשק גרעיני. בנוסף, האוויסטו אמר כי פינלנד תהיה מוכנה לקלוט פליטים אוקראינים שיבקשו מקלט מדיני בפינלנד.

שר החוץ של האיחוד האירופי אמר היום שהוא חושש שרוסיה לא תעצור באוקראינה, וש"השפעתה תזלוג למדינות שכנות באירופה, בהן מולדובה וגאורגיה. חוששים מה שיקרה באזור".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *