רחובות: מאות השתתפו בשמחת הכנסת ספר תורה לגמ״ח ניחום אבלים

מאות השתתפו במעמד הכנסת ספר התורה לגמ"ח של ארגון זק"א ברחובות # ספר תורה נתרם מעזבונה של גב׳ פייגא פסח פרידמן ע״ה באמצעות מנהל העיזבון עורך הדין משה יצחק אוסדיטשר # בסיום התהלוכה נערכה סעודת מצווה חגיגית ומפוארת באולם האירועים הסמוך לבית הכנסת

באירוע רב רושם ובטקס חגיגי הוכנס ספר תורה ברוב פאר והדר בהשתתפות עשרות מתנדבי זק״א ותושבי העיר ובליווי שיירת כבוד של רכבי זק״א לגמ״ח הניחומים אשר ממוקם בקרית קרעטשניף ברחובות.

ספר תורה נתרם מעזבונה של גב׳ פייגא פסח פרידמן ע״ה באמצעות מנהל העיזבון עורך הדין משה יצחק אוסדיטשר, שקיים את צוואתה שהשאירה לאחר מותה וביקשה שיכניסו ספר תורה על שמה, הספר ישמש לתועלת משפחות האבלים בעת שיושבים שבעה.

גמ"ח הניחומים של זק"א להשאלת ציוד לאבלים בזמן השבעה פועל ב-עשרות סניפים בישראל, הגמ"ח מסייע לכל דורש בציוד ליושבים שבעה, ארונות קודש, כסאות לאבלים, ספסלים, מיטות, סידורים ועוד.

סיום כתיבת האותיות נערך בביתו של מתנדב זק״א ברחובות ירחמיאל אורלנציק. בין כותבי האותיות נמנו רבני העיר, מנכ״ל זק״א, עורך הדין משה יצחק אוסדיטשר, צוות הנהלת ומטה זק״א ומתנדבים. עם סיום והשלמת כתיבת האותיות יצאה תהלוכה מרהיבה של מאות ילדים, תזמורת ושיירת אמבולנסים ורכבי זק״א ומאות מלווים בשמחה וריקודים לבית הכנסת קרטשניף בעיר שם המשיכו בריקודים של שמחה לכבודה של תורה.

בסיום התהלוכה נערכה סעודת מצווה חגיגית ומפוארת באולם האירועים הסמוך לבית הכנסת, בסעודת מצווה בהשתתפותם של הרב גדעון בן משה אב בית הדין לממונות בירושלים, הרב רמי ברכיהו רב משטרת ישראל, הרב שמואל ארליך רב משטרת מחוז מרכז, תמיר הלל סגן מפקד משטרת רחובות, ניצב בדימ׳ זוהר דביר, ניצב בדימ׳ ברוך גולדמן, רפ״ק אפי חרפי קש״ק תחנת רחובות, מפקד זק״א מחוז מרכז משה גמרו, מנכ״ל זק״א דובי ויסנשטרן מפקד זק״א מרחב שפלה מנדי חביב, קמב״ץ זק״א שפלה אלחנן רוט, מפקד היחידות המיוחדות בזק״א חיים אוטמזגין, ראשי צוותים ברחובות יצחק הומינר ונתן נוישטט, חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א ועשרות מתנדבי זק״א שפלה.

סגן מפקד משטרת רחובות תמיר הלל אמר: ״זו לא פעם ראשונה שאני פוגש את המתנדבים של זק״א וגם לצערי לא האחרונה, תחנת משטרת רחובות רואים את המתנדבים של זק״א כחלק בלתי נפרד ממשטרת רחובות וממשטרת ישראל".

"אין אירוע מהאירועים הקשים שאנחנו לא פוגשים את המתנדבים של זק״א שמגיעים בשעות לא שעות 24/7 לטפל בזירות הכי קשות, ובפרט המתנדב המסור ישראל פרלשטיין אשר ראוי לכל הערכה, אתם דוגמה לחיקוי. ארגון של עם ישראל שזקוק לכם כל כך, תודה רבה על עשייה עד היום ועל ההמשך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *