ריבלין שוקל להטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו כבר הערב

הנשיא ריבלין נערך לאפשרות שיטיל כבר הערב את הרכבת הממשלה על רה״מ בנימין נתניהו וזה במידה והנשיא לא יצליח להביא להסכמה בין גנץ לנתניהו. בשעה 18:00 ייפגש הנשיא עם נתניהו וגנץ ויקבל את החלטתו.

לא מחכה:  הנשיא ריבלין נערך לאפשרות שיטיל כבר הערב את הרכבת הממשלה על רה״מ בנימין נתניהו וזה במידה והנשיא לא יצליח להביא להסכמה בין גנץ לנתניהו. בשעה 18:00 ייפגש הנשיא עם נתניהו וגנץ ויקבל את החלטתו.

הבוקר (שלישי) דווח ב"ידיעות אחרונות" כי בכחול לבן יש מחלוקת פנימית האם להקים ממשלת אחדות יחד עם נתניהו,כאשר מס 2 לפיד אינו מוכן בשום אופן לשבת בממשלה שבראשותה עומד נתניהו.

גורמים בכחול לבן טוענים כי עמדתו של לפיד מגיעה על רקע ההצעה שנתניהו יכהן ראשון כראש ממשלה, ויוחלף מיד אם יוגש נגדו כתב אישום. בכחול לבן הבטיחו במהלך קמפיין הבחירות לא לשבת עם נתניהו לאור מצבו המשפטי.

עוד דוח בידיעות כי רב בכיר המזוהה עם ש"ס קרא באופן מפתיע לדרעי לזנוח את התחייבויותו למחנה הימין ולנתניהו, ולנהל משא ומתן לישיבה עם כחול לבן. לפי הדיווח, הרב ציון בוארון הסביר את בקשתו בטענה שתחת שלטון כחול לבן מצב הדת בישראל יהיה טוב יותר ממצבו תחת שלטון הליכוד.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *