'רינה של תורה' הופכת למלונית קורונה, בחברון עשו בדיקה חוזרת

לאחר שמעל 200 בחורים נדבקו, ישיבת' רינה של תורה' הולכת להיות מלונית קורונה, בועד הישיבות טוענים כי הישיבה הצטרפה למתווה הקפסולות ברגע האחרון, ולכן הקפסולה לא הייתה מסודרת כפי הנהלים

לאחר שמעל 200 בחורים נדבקו, ישיבת' רינה של תורה' הולכת להיות מלונית קורונה, בועד הישיבות טוענים כי הישיבה הצטרפה למתווה הקפסולות ברגע האחרון, ולכן הקפסולה לא הייתה מסודרת כפי הנהלים. כל אנשי הצוות בישיבה נדבקו. הישיבה תמשיך את הלימודים, אך הבחורים החולים יועברו למבנה סגור בפיקוח של פיקוד העורף.

ל'אקטואליק' נודע כי בישיבת 'חברון' בגבעת מרדכי ערכו הלילה בדיקה חוזרת ל-2 הבחורים שנמצאו חיוביים, בבדיקה השנייה שנערכה הלילה בבית חולים במרכז הארץ הם נמצאו שלילים.

ל'אקטואליק' הגיע מידע נוסף על עוד ישיבות בהם נמצאו עשרות חולים.

בחור בישיבה מספר ל'אקטואליק': "כל אנשי הצוות נמצאו חיובים. רובם לא סובלים מסימפטומים. משרד הביטחון שוקל לערוך בדיקות חוזרות בחשד לטעות בבדיקות".

בישיבת 'משכנות התורה' בבני ברק אומתו 12 בחורים כחולים בקורונה. מעל 80 בחורים נכנסו לבידוד, כך נודע לאקטואליק. עוד נודע כי משרד הבריאות ערך בדיקה שניה מחשש להתפרצות חרבת בישיבה שם לומדים כ-400 בחורים.

בישי' 'עטרת ישראל' במודיעין עילית אובחנו 8 חולי קורונה, עשרות נכנסו לבידוד במתחם הישיבה. מס' בחורים סובלים מתסמינים וממתינים לתוצאות הבדיקות.

בישיבת 'מאור התלמוד' ברחובות נמצאו למעלה מ-45 בחורים חיוביים לנגיף. כ-100 בחורים נשלחו לבידוד נוראה כי ההדבקה משבשת את זמן אלול בישיב

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *