"רעידת אדמה פוליטית": העיתונאי הימני חשף את התמלילים

‏העיתונאי בועז גולן הקריא מעל בימת הלאומיאדה באילת קטעים שלכאורה נאסרו בפרסום בידי בית המשפט מחקירת אשכנזי – מנדלבליט בפרשת הרפז. עוד קרא גולן כי מנדלבליט ואשכנזי צריכים לשבת בכלא. עשרות אנשים בקהל צילמו את הדברים במכשירי הטלפון הניידים שלהם וגולן אמר כי הוא שם את הפלאפון על השתק. גולן טען כי מדובר בעבירות שבגינם צריכים המעורבים בפרשה לשבת בכלא – האנשים בקהל צעקו בתגובה: "מנדלבליט – מושחת ועבריין" – צפו

‏העיתונאי בועז גולן הקריא מעל בימת הלאומיאדה באילת קטעים שלכאורה נאסרו בפרסום בידי בית המשפט מחקירת אשכנזי – מנדלבליט בפרשת הרפז. עוד קרא גולן כי מנדלבליט ואשכנזי צריכים לשבת בכלא. עשרות אנשים בקהל צילמו את הדברים במכשירי הטלפון הניידים שלהם וגולן אמר כי הוא שם את הפלאפון על השתק. גולן טען כי מדובר בעבירות שבגינם צריכים המעורבים בפרשה לשבת בכלא

בערוץ 13 דווח כי פרסום התמלולים בניגוד לצו צפוי לגרור הליכים פליליים נגד גולן. גולן טען שהתמלילים שהתייעץ משפטית עם עורך הדין יורם שפטל לפני פרסומם, אלאש גורם בכיר במערכת אכיפת החוק אמר שגולן הפר צו איסור פרסום ביודעין, וכי הוא צפוי להיחקר באזהרה.

"אני מבטיח לכם שהפרשה הזאת לא תרד מסדר היום, לא עד לבחירות ולא אחרי הבחירות", אמר גולן לקהל,. "היא לא תרד עד שכל אדם בישראל ידע מי זה אביחי מנדלבליט. יש הרבה דברים שאתם לא יודעים שקשורים לפרשה הזאת. מוכנים? אני מקריא לכם מתוך הקלטות שאני שמעתי".

בועז גולן עצמו הגיב: ״תשתו מים ותרגעו – כל מה שאמרתי מפורסם ונמצא גם ברגעים אלה ברשת האינטרנט ובכלי תקשורת רשמי ופורסם בעבר באתר של העיתונאי יואב יצחק. החומר מותר בפרסום.

מתפלא על אנשי תקשורת שונים שלא מפריע להם שיתר החומרים שאין בהם שום דבר שקשור בצנעת הפרט או ביטחון המדינה – מוסתרים מהציבור.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מנדבליט הנבל והמושחת

    למה שומעים את דברי בועז גולן אין ווליום

    תודה

    אלברטו |
    הגב