רפורמת ניקיון בעיר ירושלים

רמת הניקיון של ראש העיר, משה ליאון עולה שלב מהותי. לצורך ניקיון העיר, ושמירתה ברמת ניקיון גבוהה, יעוסקו במשימה גם חברות חיצוניות אשר יהיו אחראיות על ניקיונם של שכונות מוגדרות בעיר. הרפורמה היא בשיתוף העובדים ובהסכמת ההסתדרות.

ראש העיר, משה ליאון, ויו'ר ההסתדרות בירושלים, דני בונפיל, הסכימו כי ביצוע יסודי של רפורמת הניקיון בעיר מצריך צרוף של חברות חיצוניות נוספות למשימה. הדבר לא בא על חשבון העובדים, לא במקום רוב העובדים הקבועים, אלא בנוסף אליהם.

חלק מהעובדים ביקש להצטרף לתוכנית הפרישה מרצון המתנהלת בעת זו ומיוחדת עבורם, וחלקם, הארעיים, יוכלו להיות מועסקים בחברות שיזכו במכרז למימוש רפורמת הניקיון.

המטרה – עיר נקיה!

שלב מהותי זה מצטרף לפרויקט פינוי האשפה במוצאי שבת, אשר קוצר שבחים רבים מאד, ועתיד להתרחב לכל רחבי העיר.

פינוי האשפה במוצאי שבת מקל משמעותית על הפינוי בימי ראשון בבוקר, מקל משמעותית על הגודש בתחבורה בתוך השכונות, מוריד משמעותית את התלונות מצד התושבים ותורם באופן מהותי לניקיון ואיכות החיים בעיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "רפורמת הניקיון בירושלים כוללת מספר מרכיבי מפתח – פינוי אשפה תכליתי ויעיל בכל רחבי העיר, ובכלל זה במוצאי שבת; הוספת חברות ניקיון ברחובות העיר ובשכונותיה; פריסת שירותים ציבוריים נוספים ברחבי העיר ושמירה יסודית על ניקיונם; קביעת ימים מוגדרים לפינו גזם ואשפה מיוחדת; פינוי רכבים נטושים ברחבי העיר ובכך פינוי מקומות חנייה נוספים; שדרוג רחובות; ניקיון חיצוני של מבנים היסטוריים ושימורם, ואכיפה. נמשיך לעשות כל מאמץ למען רווחת התושבים, ניקיון העיר ואיכות החיים שלנו. אני פה – בשבילכם!"

\

[ההודעה נחתכה] הצגת ההודעה כולה
אזור קבצים מצורפים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *