"רצו לתת תפקיד לאלי ישי במוסדות החינוך של ש"ס – זו בושה"

ח"כ לשעבר ניסים זאב מש"ס העניק ראיון לערוץ 7 בו תקף את דרעי: הציעו לרב מאזוז הצעה מבזה

ח"כ לשעבר ניסים זאב מש"ס העניק ראיון לערוץ 7 בו תקף את דרעי על כך שלא נתן לאלי ישי להשתבץ ברשימת שס לכנסת.

וכך סיפר זאב: "במוצאי שבת התבקשתי מביתו של הרב מאזוז לבדוק אם ניתן לגשר משהו בעניין הזה. גיששתי לראות אם יש סיכוי שהוא יתברג בש"ס ושוחחתי עם רבנים ממועצת החכמים ועם פוליטיקאים ותיקים שאמרו לי שאין סיכוי וחבל לנסות", סיפר זאב.

"אני חושב שש"ס היתה מגדילה את כוחה לתשעה מנדטים ובכך הייתה מכבדת את רצונו של הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז. בדיוק כפי שרבים מכבדים את רצון החכמים ומקבלים את הנהגתו של דרעי, למרות שלא כולם רוצים בו אבל אפשר להתפשר", הוא ציין.

לטענת זאב, בפגישה עם הרב מאזוז הוצעו הצעות מבזות לרב, "רצו לתת תפקיד לאלי ישי במוסדות החינוך של ש"ס – זו בושה".

זאב מוחה על ביזוי הרב מאזוז, "כמו שהם שמים את הרב אריה דרעי בגלל הרב שלום כהן אותו דבר שישימו את אלי ישי כי הוא נציגו של הרב מאזוז. אני דורש מש"ס לכבד לא את אלי ישי אלא את מרן הרב מאזוז. לצערי מי שמעכב את זה זה שאור שבעיסה. אריה דרעי שם וטו על אלי ישי וזה פגיעה בכבוד התורה".

זאב העריך כי ישי האמין שהוא ישובץ ברשימת הבית היהודי וטעה, "הוא האמין שהם ירצו אותו במקום מכובד ברביעיה הראשונה ולא כמובלעת מוזנחת בשוליים והוא אגב צדק בדרישות שלו. אבל ככל שמתקרבים לתחנה הסופית היה צריך לקבל החלטה והיא לא פשוטה. לדעתי הוא היה צריך להתחבר קודם לעוצמה יהודית ואז ללכת ביחד לבית היהודי ולקבל מקומות מכובדים. אני אישית נפגשתי עם עוצמה יהודית ובתוך שעתיים הגענו לטיוטה שהתבססה אם יהיה כישלון במגעים של עוצמה יהודית עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי. לאחר מכן הם המשיכו במשא ומתן עם הבית היהודי וכך יצא שאלי נשאר לבד עם המפלגה. אני לא יודע מה הוא מתכוון לעשות אבל זו החמצה של הבית היהודי והאחוד הלאומי. הוא היה מוסיף להם מנדטים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *