"רשעים ארורים": קובי אריאלי לוהק ל'שטיסל'

איש התקשורת והסטנדאפיסט קובי אריאלי, ישחק בעונה השלישית של הסדרה 'שטיסל' שהפכה לסדרה הפופלארית במגזר החרדי.

איש התקשורת והסטנדאפיסט קובי אריאלי, ישחק בעונה השלישית של הסדרה 'שטיסל' שהפכה לסדרה הפופלארית במגזר החרדי. אריאלי ישחק עם חולצה לבנה, חליפה ומגבעת ואפילו עם פיאות שהודבקו ליד אוזנו.

אריאלי שיתף את הגולשים בפייסבוק וכתב:"חג אמיתי עבורי היום. אני גאה להיות חלק מהדבר המופלא והחד פעמי, סדרת העל שטיסל. בעבר תרמתי מעט בכתיבה ובעונה זו – טוב. אתם כבר תראו. אז בהצלחה לאורך כל הצילומים ותודה לכם על התפקיד ועל הסדרה, חברי הגאונים (וישפות ה' ברכה ושלום על ראש הגר"ש שטיסל שליט"א. אני בכלל לא יכול להסביר את ההתרגשות שבלשחק לצד דובלה גליקמן בתפקידו האדיר הזה)."

שטיסל היא סדרת דרמה ישראלית, העוסקת בקורותיה של משפחת שטיסל החרדית, המתגוררת בירושלים. יוצרי ותסריטאי הסדרה הם אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, ובמאי הסדרה הוא אלון זינגמן.

הסדרה שודרה ב-yes Oh. שידור העונה הראשונה החל ב-29 ביוני 2013, והיא כללה 12 פרקים. שידור העונה השנייה החל ב-31 באוקטובר 2015, וזאת כללה גם כן 12 פרקים ופרק נוסף של מאחורי הקלעים.

העונה השלישית הייתה צפויה לעלות לשידור בשנת 2018, אך העלאתה נדחתה. בחודש מאי 2019, דווח כי העונה השלישית עלולה להתבטל עקב סכסוך בין ארגון השחקנים שח"ם לחברת yes.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. קובי

    סדרה פופולארית במגזר החרדי? לאן הגענו? , מילא משהו רוצה לראות חדשות כמה דקות, אך סדרה? במה הם חרדים, האם בלבוש? גם זה לצערנו נפרץ.
    מה עם ביטול הזמן והתורה?

    חלי |
    הגב
  2. אריאלי תותח ימחק את גליקמן הבדרן הבינוני

    קובי אריאלי ליהוק שיחוק שיציל את הסדרה מהבדרן הנוראי והבינוני דובלה גליקמן שבכלל לא שחקן עושה פרצופים כל הזמן כמו בלהקה הצבאית כשהיה . הייתי מחליף אותו בליאור אשכנזי הסדרה הייתה עפה להוליווד

    סברינה |
    הגב