שבוע הזעם של עולם התרבות והאירועים מגיע לשיאו

בין המפגינים אומנים חרדים ודתיים

שבוע הזעם של עולם התרבות והאירועים מגיע לשיאו:
מאות מפגינים של התעשייה הפגינו הבוקר אל מול משרד ראש הממשלה בירושלים בליווי מכונות הנשמה ומיטות אשפוז: "הנשמה או מלחמה!". במהלך ההפגנה התפרעו המפגינים וניסו לפרוץ את מחסום המשטרה לאחר שבוטלה פגישה עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה וצוות המשרד. בשעה זו ההפגנה נמשכת ומפגינים חוסמים את הכניסה למשרדי הממשלה.

מטה המאבק של עולם התרבות והאירועים הלא מתוקצבים קיים הבוקר (ד') צעידה ממאהל המחאה הממוקם מול משרד האוצר אל משרד ראש הממשלה וקיים הפגנת זעם גדולה אליה הגיעו מאות עובדי תעשיית התרבות הלא מסובסדת מרחבי הארץ. במהלך ההפגנה נרשמו התפרעויות קשות של מפגינים שניסו לפרוץ את מחסום המשטרה, בעקבות ביטולה של פגישה מתוכננת עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה וצוות המשרד. המשטרה עיכבה לחקירה שלושה מפגינים.

ההפגנה הינה חלק מפעילויות שבוע הזעם של מטה המאבק אשר הקימו בתחילת השבוע מאהל מחאה מול קריית הממשלה אותו מאיישים עובדי התעשייה 24 שעות ביממה, ומוחים על הזנחת התעשייה שקרסה בחודשים האחרונים על ידי המדינה, שממשיכה להתעלם ממצבם הקשה של 200 אלף עובדי התעשייה.

מוקדם יותר הבוקר נחסמה הדרך לירושלים על ידי מפגינים ממטה המאבק, כאשר למעלה מ-60 משאיות כבדות של חברות תאורה וסאונד חסמו את הכביש וגרמו לעומסי תנועה כבדים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *