לפני הבחירות: רה"מ ייפגש עם פוטין

כשבוע וקצת לפני הבחירות – ראש הממשלה נתניהו יפגוש את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ביום חמישי הקרוב בסוצ'י שברוסיה

ראש הממשלה נתניהו יפגוש את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ביום חמישי הקרוב בסוצ'י שברוסיה. נתניהו חזר רק בשישי מביקור בזק בלונדון שם פגש את ראש הממשלה הבריטי בוריס ג'ונסון ומזכיר ההגנה האמריקאי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן את הכתבים על האפשרות של מו"מ בין ארצות הברית לאירן. "האפשרות של פגישה בין טראמפ לרוחאני קיימת", אמר נתניהו. "אני לא אומר לנשיא ארצות הברית את מי לפגוש ומתי. לא יודע מתי זה יקרה".

על אפשרות של שיחה בין טראמפ לנשיא אירן, אמר נתניהו: "אני בטוח שהנשיא יביא רוח יותר תקיפה ומפוכחת מאשר הייתה עד עכשיו. הרגשתי שההזמנה של מקרון את זריף לפסגת ה-G7 באותו יום שבו אירן ביצעה תוקפנות לא ראויה בעליל, אמרתי את זה למקרון".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א ציוה למסור בשמו, כי לא יהיו בחירות!!!! - המשיח יגיע לפני הבחירות!!!!! - וכך אמרה בתו לאשה שבאה לשאול האם לסדר פאספורט להגיע להצבעה בבחירות, היא אמרה לה כי אביה ביקש ממנה שתמסור זאת לכל הנשים המתכננות לעשות סידורים לבחירות, כי אין צורך לסדר פאספורט כי לא יהיה בחירות!!! רק שהם יכינו עצמם למשיח עם צניעות וכדומה.

    מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א ציוה למסור בשמו, כי לא יהיו בחירות!!!! – המשיח יגיע לפני הבחירות!!!!! – וכך אמרה בתו לאשה שבאה לשאול האם לסדר פאספורט להגיע להצבעה בבחירות, היא אמרה לה כי אביה ביקש ממנה שתמסור זאת לכל הנשים המתכננות לעשות סידורים לבחירות, כי אין צורך לסדר פאספורט כי לא יהיה בחירות!!! רק שהם יכינו עצמם למשיח עם צניעות וכדומה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב