שבר על שבר: אברך מבני ברק התמוטט ונפטר 3 ימים לאחר שבנו נפטר

טרגדיה קשה ונוראית: הרב יצחק מאיר וייס ז"ל הלך לעולמו לאחר שהתמוטט בפתע פתאום באמצע השבעה על בנו הרך שרק ביום חמישי הלך לעולמו לאחר שחווה מוות בעריסה בבית המטפלת

טרגדיה קשה ונוראית: הרב יצחק מאיר וייס ז"ל הלך לעולמו לאחר שהתמוטט בפתע באמצע השבעה על בנו הרך שרק ביום חמישי הלך לעולמו לאחר שחווה מוות בעריסה בבית המטפלת. בן 31 היה בפטירתו.

הרב יצחק מאיר בן אסתר צירל שאיבד את הכרתו תוך כדי ה'שבעה' על בנו פונה בניידת טיפול נמרץ לאחר החייאה של ארבעים דקות לביה"ח תל השומר. אולם כעבור זמן נקבע מותו.

איציק ז"ל תושב בני ברק, למד בתלמוד תורה זכרון מאיר בבני ברק, בישיבה קטנה למד בישיבת 'בית דוד' בבני ברק, ובישיבה גדולה חבש את ספסלי ישיבת מיר ברכפלד שם היה חביבם של ראשי ורבני הישיבה.

הבחור הצעיר נישא לבתו של משגיח ישיבת אורחות תורה הרב ויסבלום. תושב שיכון ג'. הוא שימש את מרן הגרנ"צ פינקל זצ"ל במשך שנים רבות וסייע רבות במערכת הבחירות האחרונות ליהדות התורה.

לפני כחמישה חודשים הוא חגג את את שמחת הברית לבנו בכורו בשעה טובה ומוצלחת, אלא שביום חמישי האחרון איבד בנו הפעוט את הכרתו בעת שהיה אצל המטפלת. צוותי מד"א ביצעו פעולות החייאה לתינוק ותוך כדי כך פינו אותו לבית החולים שם נקבע מותו.

אלא שבכך לא תמה הטרגדיה, איציק ז"ל שכנראה לקח ללב את פטירת התינוק – התמוטט ונפטר.

הלווית ר' איציק וייס ז"ל תצא הערב בשעה 20:00 מבית הכנסת 'דברי חיים' ברחוב חולדה הנביאה 10 בשכונת שיכון ג' בבני ברק לבית החיים ברחובות שם ייטמן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *