שבת של ישועות אצל האדמו"ר מקליוולנד

מאות חסידים ואוהדים השתתפו בשבת התוועדות השנתית דחסידי קליוולנד בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מקליוולנד שליט"א, במהלך השבת ציינו החסידים את יום ההילולא של כ"ק האדמו"ר מסטראזניץ זצוק"ל אביו של כ"ק מרן אדמו"ר מקליוולנד שליט"א. תיעוד

מאות חסידים ואוהדים השתתפו בשבת התוועדות השנתית דחסידי קליוולנד בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מקליוולנד שליט"א, במהלך השבת ציינו החסידים את יום ההילולא של כ"ק האדמו"ר מסטראזניץ זצוק"ל אביו של כ"ק מרן אדמו"ר מקליוולנד שליט"א.

שבת התוועדות השנתית דחסידי קליוולנד בביהמ"ד קליוולנד במקום מושבו של כ"ק האדמו"ר שליט"א ברעננה. מאות חסידים ואוהדים מכל רחבי הארץ האורחים הגיעו כמידי שנה לשבת במחיצת האדמו"ר שליט"א, מאות האורחים שובצו במתחם ההכנסת אורחים הסמוך למעון קדשו של האדמו"ר, בקמפוס בני עקיבא ובבתי אירוח ברחובות הסמוכים. התפילות והטישים נערכו בביהמ"ד של האדמו"ר, סעודות השבת למאות האורחים התקיימו במתחם בני עקיבא.

שבת חסידית ברעננה יוצרת רושם עז בשממה החרדית ברעננה, תושבי העיר שלא שמעו על המושג שבת חסידית נוהרים מכל קצוות העיר לתפילות ולטישים הנערכים בראשות האדמו"ר המשמש כקרן אור של היהדות החרדית ברעננה. העיר המונה חסידים בודדים מבין תושביה זוכה בשבת התוועדות השנתית לשנות את פניה כאשר מאות אברכים חסידים מסתובבים ברחובות העיר עם שטריימלים ומשנים את פני השבת השוממת בעיר לשבת חסידית המבדילה בין קודש לחול.

השנה זכו החסידים כאשר כ"ק אדמו"ר מקליוולנד שליט"א ניגש לעמוד לכל תפילות השבת לרגל הילולת אביו כ"ק האדמו"ר מסטראזניץ זצוק"ל לאחר התפילה עברו החסידים לברכת שבתא טבא. לאחר סעודת ליל שבת הגיעו מאות החסידים לטיש ליל שבת בביהמ"ד כאשר כ"ק מרן האדמו"ר נכנס לטיש והחל באמירת 'שלום עליכם' וזמירות לפני קידוש, לאחמ"כ האדמו"ר קידש על היין כאשר קולו מרטיט הלבבות נשמע למרחקים. במהלך הטיש האדמו"ר סיפר אודות בעל ההילולא אביו הגדול כ"ק אדמו"ר מסטראזניץ זצוק"ל במהלך הטיש החל כ"ק האדמו"ר שליט"א לספר אודות הזוועות שפקדו את בני משפחת המלוכה בשואה ה"י ואת סיפור ההצלה של בני המשפחה.

האדמו"ר שליט"א עצר באמצע הדבר תורה והכריז "כעת זה עת רצון שערי שמים פתוחים ואפשר לפעול ישועות בכל העניינים" האדמו"ר הוסיף ואמר: "זכות אבי הקדוש זצוק"ל תגן על כל הנמצאים כאן אינו בסעודת ההילולא ועבור כל עם ישראל בכל מקום מושבותיהם בכל העולם כל מי שצריך ישועה יזכה בקרוב ממש לראות ישועות". בטיש ליל שבת השתתפו רבני הקהילות השונות ברעננה.

סעודה שלישית נערכה בביהמ"ד עם נאום חוצב להבות של רב הקהילה בביתר הרה"צ רבי אורי לייב רוזנבאום שליט"א בנו של כ"ק אדמו"ר מקליוולנד שליט"א, שנמשכה כשעתיים לאחר צאת השבת לפי זמן ר"ת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *