שגריר בריטניה בישראל: "לא ידעתי שיש סטרטאפים כל כך מקצועיים בקהילה החרדית"

שגריר בריטניה בישראל ניל וויגן נפגש אמש עם קבוצה של סטארט-אפיסטים חרדים, שיוצאים למסע 'רוד-שואו' בלונדון, במהלכו יפגשו משקיעים, לקוחות ושותפים עסקיים

שגריר בריטניה בישראל ניל וויגן נפגש אמש עם קבוצה של סטארט-אפיסטים חרדים, חברי חממת BizLabs שיוצאים למסע 'רוד-שואו' בלונדון, במהלכו יפגשו משקיעים, לקוחות ושותפים עסקיים שיסייעו להם לקדם את החברות שלהם. החברות הטכנולוגיות החרדיות, השתתפו בשנה האחרונה בחממה לסטארטאפים חרדים בשלבים מתקדמים שפעלה במסגרת מתחם היזמות והעסקים ביזמקס בירושלים, ובתחילת החודש הם ייצאו לסבב פגישות עם משקיעים ושיתופי פעולה עסקיים בלונדון.

את האירוע פתח המארח הפילנתרופ היהודי בריטי מארק שימל שהציג לשגריר את העשיה של קרן אחים גלובל בחמש עשרה השנים האחרונות, במטרה לעודד כניסה של חרדים לשוק העבודה, עד לרמה הגבוהה ביותר שאליה מגיע ההייטק החרדי בשנים האחרונות.

באירוע המצומצם, הציגו הסטארטאפיסטים החרדים בפני השגריר הבריטי את הפיתוחים הטכנולוגים מתחומי הרפואה, סייבר, חלקאות, בינה מלאכותית ועוד. השגריר שהתרשם מאוד מאיכות הסטרטאפים אמר שלמרות שהוא זכה להכיר את הקהילה החרדית מהשהות הקודמת שלו בישראל, הוא לא ידע שיש סטארט-אפיסטים חרדים בשלבים כל כך מתקדמים.  "הופתעתי לראות את ההתקדמות הטכנולוגית האדירה. לא ידעתי שיש סטרטאפים כל כך איכותיים בקהילה החרדית. צוות השגרירות יעמוד לימינכם ונסייע לכם בפתיחת דלתות כשתגיעו ללונדון". אמר השגריר וויגן.

מנכ"ל קרן ק.מ.ח הרב מרדכי פלדשטיין איחל לסטארט-אפיסטים בהצלחה במסע ללונדון ואמר  ש"העידן הגלובלי מעצים את האתגר להישאר נאמנים לאורח החיים החרדי בין אם נמצאים בחממה הקהילתית או שיוצאים לעסקים בעולם הגדול. אתם מוכיחים שניתן לשמור על אורח החיים ועל צורת הלבוש שלנו, ועדיין להיות הכי מקצועיים ולהגיע לקדמת הטכנולוגיה".

תכנית הסטארט-אפים BizLabs פועלת ממתחם היזמות והעסקים לחרדים – ביזמקס שהוקם ע"י קרן ק.מ.ח, קרן אחים והרשות לפיתוח ירושלים. התכנית פועלת בשיתוף Google, KPMG, Amazon, האוניברסיטה העברית ועוד, במטרה לסייע לסטארטאפים חרדים להתגבר על פערי הבסיס מעמיתיהם בציבור הכללי. התכנית מספקת תמיכה רחבת היקף שכוללת סדנאות מקצועיות, רכישת ידע וכלים רלוונטיים, שיתופי פעולה עם גופים בינלאומיים, מנטורים מקצועיים ופורום משקיעים רחב ופעיל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *