שוואקי וניצול הפיגוע בסינגל מרגש

יעקב שוואקי מארח את שמעון לוי בסינגל חדש, עם קליפ מיוחד שצולם באחד המקומות הנפיצים בישראל לאחרונה – מערת שמעון הצדיק בשכונת שייח ג'ראח בירושלים. צפו

יעקב שוואקי מארח את שמעון לוי בסינגל חדש, עם קליפ מיוחד שצולם באחד המקומות הנפיצים בישראל לאחרונה – מערת שמעון הצדיק בשכונת שייח ג'ראח בירושלים.
המילים ע״פ ספר הפלא יועץ, לחן ישראל גוטפרב ושמעון לוי, עיבוד והפקה מוזיקלית תמיר צור, הפקת מקהלות יענקי כהן, בימוי ועריכה חי אפיק, הפקה דניאל פרו.

שוואקי מתאר את הסיפור המלא: ״אני רוצה להכיר לכם את שמעון לוי. שמעון היה תינוק בן כמה שבועות, בפיגוע שהתרחש במוצאי שבת לפני 20 שנה בדיוק (אדר תשס"ב – מרץ 2002) בשכונת בית-ישראל בירושלים, חילצו אותו מתחת לרכב שבער באש מהפיצוץ הנורא, 12 הרוגים נספו בלילה הזה, שמעון ובני משפחתו שרדו את התופת.
לפני כמה שבועות קיבלתי מידידי המפיק המוזיקלי תמיר צור סקיצה למילים "אין דבר רע יורד מן השמים", השיר והמסר תפסו אותי מאוד, ואמרתי לתמיר שבביקור הקרוב שלי בישראל אנחנו חייבים להקליט את זה.
את השיר הלחין שמעון לוי, (התינוק מהפיגוע לפני 20 שנה) שהוא לא רק מוכשר בכתיבה והלחנה אלא גם זמר עם קול מדהים ורגש מיוחד, והזמנתי אותו לבצע יחד את השיר כדואט.
את הקליפ צלמנו במערת שמעון הצדיק בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, במערה לומדים יחד תמיר צור ואביו של שמעון, רבי אורן לוי שמזכה את הרבים ומפיץ את הנס הגדול בעולם".

מילים:
וזה כלל גדול בעולם
שנחשוב ונאמין באמונה שלמה
שאין דבר רע יורד מן השמים
הכל לטובה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *