שושנה גלושטיין ע"ה ושתי בנותיה נהרגו בתאונה המזעזעת

הותר לפרסום: ההרוגים בתאונת הדרכים בירושלים הם שושנה גלושטיין, בת 40 מאופקים שהייתה בהריון מתקדם ושתי בנותיה – חיה שרה בת ה-7 וחנה בת השנתיים. ההלוויה תתקיים מחר בירושלים

הותר לפרסום: ההרוגים בתאונת הדרכים בירושלים הם שושנה גלושטיין, בת 40 מאופקים שהייתה בהריון מתקדם ושתי בנותיה – חיה שרה בת ה-7 וחנה בת השנתיים. ההלוויה תתקיים מחר בירושלים

ההרוגות בתאונה הקשה בירושלים: משפחת גלושטיין מאופקים, האמא מרת שושנה ע"ה מחנכת בסמינר ושתי בנותיה הקטנות, בעלה ראש כולל משען לתלמיד מראשי הקהילה. המשפחה עודכנה. האמא מרת שושנה ע"ה שימשה כרכזת חינוך מיוחד בסמינר החדש של הרב ליברמן באופקים.

האבא והבעל של שתיים מההרוגות הוא חובש בכיר במד״א. הציל את בנו בשניה האחרונה מהגלגלים של האוטובוס והזעיק את כוחות החירום. ראה חלק ממשפחתו נדרס לו מול העיניים.

בתאונה נפצעה צעירה בת 21 באורח קשה, ומצבה לא יציב. שלושה פצועים בינוני, בהם ילדים בני 4 ו-6 ותינוק בן תשעה חודשים ומספר פצועים במצב קל פונו לבתי החולים .

מנכ"ל זק"א דובי ויסנשטרן שהיה בזירה סיפר כי "לצערי האם ובתה הקטנה היו לכודות בחלק האחורי של האוטובוס עם פציעות קשות, ולאחר שצוותי הכיבוי הרימו את האוטובוס אותרה עוד ילדה. מתנדבי זק"א עוסקים במלאכת הקודש של איסוף הממצאים בזירה".

אגד מסרה בתגובה: "מדובר בתאונת דרכים קשה וקטלנית בקו 402 ברחוב שמגר בירושלים שנסיבותיה הראשוניות לפי שעה בלתי ברורות. הן תיבדקנה בשעות הקרובות על ידי בוחני משטרת ירושלים ואגד. הנהג המעורב בתאונה ותיק ומיומן שהחל היום את עבודתו בשעות אחר הצהריים. הוא בהלם מהנסיבות הקשות. ללא קשר לנסיבות, באגד מביעים צער עמק נוכח התאונה הקשה והחריגה, משתתפים בצער המשפחות ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. אגד תשתף פעולה עם המשטרה לחקר האסון הכבד".

המשטרה מסרה כי הערב לקראת השעה 21, התקבל דיווח במוקד המשטרה על אוטובוס שהדרדר ועלה על המדרכה ברחוב שמגר בירושלים ובתוך כך פגע בהולכי רגל שהיו במקום.

כוחות משטרה רבים שהגיעו למקום בפיקודו של מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן, פעלו לסגירת זירת התאונה וסיוע לכוחות החילוץ וההצלה של כב"ה, מד"א זק"א ונוספים, בפעולות מצילות חיים. כמו כן כוחות רפואה רבים פעלו בזירה בטיפול בפצועים הרבים ונאלצו לקבוע את מותם של שלושה הולכי רגל. מהמקום פונו עוד מספר פצועים בדרגות פציעה שונות להמשך טיפול רפואי.

בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל פועלים כעת לחקירת נסיבות התאונה הטראגית תוך איסוף ממצאים בזירה וגביית עדויות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *