שטרן מתסיס: "בבני ברק לומדים תורה רק בזכות החיילים שנפלו"

ח"כ אלעזר שטרן עלה לרונן כץ בקול ברמה והתבטא בחריפות כגד הציבור החרדי."בבני ברק לומדים תורה רק בזכות החיילים שנפלו ברמת הגולן"

ערב יום הזיכרון ויש מי שמנסה להתסיס כנגד החרדים: ח"כ אלעזר שטרן עלה לרונן כץ בקול ברמה והתבטא בחריפות כגד הציבור החרדי,"בבני ברק לומדים תורה רק בזכות החיילים שנפלו ברמת הגולן", אמר שטרן, "אם נגזר עלינו שיהיו חיילים הרוגים אז אני חושב שהם צריכים להיות גם בציבור החרדי באותו יחס כמו הציבור הכללי".

"אני לא נגד לומדי תורה ולא נגד הציבור החרדי", הבהיר שטרן, "בכאב גדול אני אומר שיש שכונות שלמות של אנשים שלא מכירים אף חלל צה"ל".

שטרן הוסיף: "אני מכיר את נצח יהודה, ואני יודע מה עשו לרב שטיינמן ואת זה שחיילים חרדים לא מגיעים הביתה עם מדים".

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אין יותר גבר מדטרן

    גבר אחד יש בכנסת ישראל קוראים לו אלעזר שטרן

    אילן |
    הגב
  2. לדעתי - בזכות החיילים רק יש הרבה שמד

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. כל הכבוד לשטרן שאומר לחרדים את האמת

    הם צריכים להיות חלק מהמדינה.

    דודי |
    הגב
  4. אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב וְאִמְרוּ אָמֵן.

    נא להתפלל עכשיו: אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב וְאִמְרוּ אָמֵן.

    לצערינו הרב, חסיד גור "הקדוש" נהרג על קידוש השם בגלל: שבשיחות סגורות שנערכו בשבוע האחרון הרה"ג ברוך סולוביצ'יק ראש ישיבת "תורת זאב" מרבני "דגל התורה" בירושלים, היינו הרב החשוד שמסית נגד החרדים, וגם חשוד שהוא חידש גזירת גיוס השמד והניאוף על כל בני ישיבות, שר"י, אמר שהוא מוכן לסייע להקמת "תלמוד תורה" עם לימודי ליב"ה מלאים רח"ל. על זה כתיב קל נקמות ד'.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. שטרן לא מתסיס הוא אומר את האמת הכואבת ואנשים לא רוצים להקשיב ובמיוחד החרדים שמתכחשים לאמת כוח אלקטרלי יש להם והם משתמשים בו כמו שאנחנו לא כופים על הדתיים את האורח חיים שלנו אז שהם לא יכפו אלינו ושיפסיקו לדרוש כסף שלא מגיעה להם שיעבדו ירוויחו את לחמם בעצמם

    הוא לא מתסיס הוא אומר את הדבר האמיתי שרובנו מתכחשים לו החרדים שלא יכפו אלינו את דעתם ומנגהם כמו שאנחנו לא כופים את מנהגנו ושהם יעבדו וירויחו את כספם בעצמם ולא יבקשו מאיתנו לתת למי שלא נותן

    פאני |
    הגב