שידור חי: אלפים בהלווית הגר"ח וואזנר זצ"ל

בשעה זו מלווים אלפים את הגר"ח וואזנר שהלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף

בשעה זו נערכים במרכז העיר בני ברק, מסע ההלוויה של הגרח וואזנר, שהלך לעולמו לאחר שנדבק בקורונה, שידור חי כאן באקטואליק באמצעות שר לייב

עשרות חובשים ואופנועים של ארגון הצלה לכל אורך הציר בו יעבור מסע ההלוויה, בכדי לאבטח את משתתפי ההלוויה..

יו"ר הארגון, אושי שלומוביץ, מתאר: "נערכנו בתוך זמן קצר בהיערכות מלאה. אנו נאבטח את ההלווייה עם אמבולנסים, בימבולנסים ואופנועים של ארגון הצלה, מאוישים במתנדבים רבים מכל סניפי הארגון בנוסף למאבטחים הרגליים. נעשה הכול בכדי שהלוויתו של מורינו נשיא הארגון שליווה אותנו על כל צעד ושעל ולאורו הלכנו, תעבור בשלום".

הגאון רבי חיים וואזנר זצ”ל גאב”ד זכרון מאיר הסתלק לבית עולמו בגיל 83 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. לפני כשבועיים ימים, הוא נדב בנגיף, הוא שהה בביתו עם חמצן במשך שבוע ימים עד שקרס, כונני הצלה ביצעו עליו החייאה והעבירו אותו במצב קשה לבית החולים מעיני הישועה שם הורדם והונשם. מצבו ידע עליות ובעיקר מורדות, וכעת, הגיעה הבשורה המרה על כך שנסתלק לבית עולמו.

העיתונאי ישראל כהן עידכן בדף הטוויטר שלו כי הגאון רבי חיים מאיר וואזנר זצ״ל סבל ממחלות רקע אולם נדבק לאחרונה בקורונה בשמחה משפחתית. בנו בכורו יורש העצר הגאון רבי יוסף בנימין וואזנר פרסם לאחרונה שיחה נגד החיסונים. יצויין כי דעתו במיעוט ומרבית גדולי הדור מורים להתחסן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *