"אמשיך להוביל את ישראל": ראש הממשלה הודיע על בקשת חסינות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (רביעי) על החלטתו לבקש חסינות ובכך לאפשר לו לכהן כראש ממשלה למרות כתבי האישום כנגדו.

לאחר אין ספור התייעצויות קדחתניות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (רביעי) על החלטתו לבקש חסינות ובכך לאפשר לו לכהן כראש ממשלה למרות כתבי האישום כנגדו. נתניהו הודיע כי יפנה ליו"ר הכנסת לבקש חסינות

נתניהו צפוי להגיע ללשכתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ולבקש את החסינות. "בכוונתי להוביל את ישראל עוד שנים רבות להישגים היסטוריים", אמר נתניהו.

"רבים מכם חושבים שהחסינות לנבחרי ציבור ניתנת לתמיד, שהיא מאפשרת לא לעמוד לדין אף פעם – זה לא נכון.", אמר נתניהו בפתח דבריו, "ע"פ החוק, החסינות היא תמיד זמנית. חוק החסינות נועד להגן על נבחרי ציבור מתפירת תיקים. החוק נועד להבטיח שנבחרי העם יוכלו לשרת את העם לפי רצון העם, לא רצון הפקידים"

נתניהו המשיך: "בכוונתי להתייצב בבית המשפט כדי לרסק את הרכילות המפורכות נגדי. חוק החסינות נועד להגן על נבחרי ציבור מתפירת תיקים והגשת כתבי אישום פוליטיים שמטרתם לפגוע ברצון העם. החוק נועד להבטיח שנבחרי העם יוכלו לשרת את העם, לפי רצון העם. אמרתי רצון העם ולא רצון הפקידים".

נתניהו הוסיף: "באופן מדהים, חלק גדול מהעבירות הללו שהומצאו במקרה שלי, חלק גדול מזה מוחזק במחשכים תחת צווי איסור פרסום והחלטות של היועמ"ש. אבל מעניין שהדלפות מגמתיות כאלה זוכות לזרקורים של אור. צריך להסיר את כל צווי איסור הפרסום על עבירות פליליות שנוגעות לכל מי שחקר והכין את כתבי האישום נגדי, כדי שאור השמש יחטא והציבור יידע את כל האמת ואת המניעים הנסתרים שעומדים מאחורי תפירת התיקים נגדי. ביקשתי שימוע גלוי לחלוטין. אין לי מה להסתיר. לא חושב שמישהו צריך להתנגד שהדברים האלה יהיו גלויים, כי הציבור רוצה לדעת. בנוסף לכל העבירות הללו, בא ניסיון לגרור את מערכת המשפט לפסול את ההתמודדות שלי לראשות הממשלה".

יש לציין כי מהרגע שהחסינות מוגשת התהליכים המשפטיים נעצרים ונתניהו מסתתר מאחורי החסינות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *