שיתוף פעולה בין לשכת יועצי המס לגמא יוזיל את עמלות סליקת האשראי לעסקים קטנים ובינוניים בכ- 50%

גמא ניהול וסליקה חוברת ללשכת יועצי המס לשיתוף פעולה שיאפשר לעסקים קטנים ובינוניים ליהנות מעמלות סליקה מוזלות בכ-50%. הוזלת העמלות, תקל על העסקים ותסייע בצמיחתן.

אריאל גנוט, מנכ"ל גמא ניהול וסליקה, אמר כי "גמא מקבוצת הפניקס מעמידה שירותי מימון וסליקה למעל 8,000 עסקים בישראל וכן מגוון פתרונות אשראי מתקדמים לתזרים העסק. גמא רואה בלשכת יועצי המס וביועצי המס, פרטנר מצוין לשיתוף פעולה בתחום האשראי והסליקה שכן הם חיים את הצרכים הפיננסיים של בתי העסק. גמא מאפשרת לכל בתי העסק, לרבות עסקים קטנים ובינוניים להוזיל את עמלות הסליקה ובנוסף לקבל הלוואות ואשראי בעלויות אטרקטיביות מאוד, ועל כן יש אינטרס משותף ליועצי המס ולגמא להוזיל עלויות אשראי ולפתח מקורות אשראי נוספים, תוך ניצול היכולת הפיננסית של גמא לתת אשראי זול".

ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס, המייצגת עשרות אלפי עסקים הוסיף כי "לשכת יועצי המס חרטה על דגלה סיוע לקהל לקוחות יועצי המס – העסקים הקטנים והבינוניים שמהווים את מנוע הצמיחה המרכזי ביותר למשק הישראלי. בימים אלו של אי וודאות כלכלית, ואי עמידה ביעדי הגירעון, לשכת יועצי המס רואה חשיבות גדולה לסייע ככל הניתן לעסקים הקטנים אשר מיוצגים על ידי יועצי המס בישראל. לפיכך, חתמה הלשכה על הסכם התקשרות עם חברת גמא המספקת פתרונות סליקת אשראי, אשר מוזילים במעל 50% את עמלות סליקת האשראי לעסקים קטנים וכן מעניקה פתרונות אשראי, גישור וניכיון, דבר שיקל משמעותית על העסקים הקטנים ויסייע להם לגדול ולצמוח".

גמא מקבוצת הפניקס הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל במתן אשראי ושירותים פיננסיים לעסקים וחברות כבר למעלה מ- 20 שנה. גמא מעניקה אשראי ושירותים פיננסיים לכ- 8,000 עסקים, חברות ורשתות שיווק מובילות והיקף פעילותה כ- 25 מיליארד ₪ בשנה. דירוג האשראי של גמא הוא של Aa3 באופק יציב (מדרוג 'MOODYS) נתון המעיד על חוסנה ויציבותה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *