מדוע גירש נתניהו את העיתונאי הדתי מבלפור ביום שישי. הפודקאסט הראשון של רהמ

שי גולדן, איש השמאל הוותיק שמצא את הדרך הנכונה, מסביר לביבי מהן שלוש הסיבות שבגללן יצביע לראשונה בחייו מחל! צפו בפרק מיוחד עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לקראת הבחירות, הפרק הופק על ידי חברת בנוביץ תקשורת בע"מ

בפעם הראשונה בחייו מתראיין ראש הממשלה בנימין נתניהו לפודקאסט. ובאיזה פודקאסט הוא בחר לחנוך את התחום? הפודקאסט של שי גולדן ונדב שטראוכלר.

גולדן: עלינו לירושלים, Nadav Shtrauchler, אחי הקטן ואחד האנשים המבריקים שאני מכיר; וRan Eshel, שהוא אחד התותחים הגדולים בהיבט עריכה והפקה ואריזה טכנולוגית. ועשינו פרק רגיל. כולל החולצות. כי זה אנחנו וזה הקטע שלנו.

התפתחה שיחה טובה, מעניינת, משוחררת, מחוייכת לא אחת, ועם זאת – מרתקת להשתתפות ולהאזנה. קצת על מאחורי הקלעים בבית. המלחמות על השלט רחוק; באיזה משחק הוא ואבנר נרדמו ושרה השלימה להם את החסר, כי נשארה לצפות. ועוד תופינים כאלה.
אבל היו גם כותרות:
1. בחריין, דנמרק, ישראל וחברת ״פייזר״ תפתחנה בישראל מפעל חיסונים. היעד האסטרטגי: להפוך את ישראל למעצמת חיסונים.
2. הסכמי שלום נוספים עם מדינות ערביות נוספות בבישול ובהכנה. יש לצפות להפתעות.
3. רגע המפנה ביחסי המדינות המתונות מול נתניהו וישראל? נאום נתניהו בקונגרס של אובמה, נגד הסכם הגרעין. שם, מסביר רוה״מ, הבינו המדינות המתונות שישראל היא בעלת ברית אסטרטגית שלהם נגד איראן, גם במחיר עימות גלוי עם ממשל אמריקאי.

גולדן חושף: יש עוד כותרת קטנה, בקטע המצורף לפניכם: החלטתי למי אני מצביע. לא שזה היה קשה מאד לנחש, אבל די נחמד לפגוש את ראש הממשלה ולספר לו מה בכוונתך לעשות בקלפי. ולקינוח, אבא שלי קיבל תודה וד״ש מראש הממשלה, אז בכלל מרגש.

לסיום אומרים שי ונדב: האזינו לפרק הזה. וזכרו בכל רגע: כשבאים להאזין ולתת לאנשים לדבר, לפעמים שומעים דברים מעניינים ממש. ואנשים גם מגיבים אחרת. לדעתי לא ראיתם נתניהו כזה בהופעות בתקשורת. ואם הצלחנו לגרום לו להרגיש נינוח ומשוחרר ולדבר בגילוי לב וגם בנימה אישית – עשינו את שלנו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *