הסורים מאיימים: נגיב על מות שלושת חיילינו מהתקיפה הישראלית באזור דמשק

ע"פ פרסומים בסוריה 3 החיילים הסורים שנהרגו לפני זמן קצר בפרברי דמשק איישו עמדות סוללות נ"מ שירו לעבר כלי הטיס שסיכנו אותם.

גורם צבאי סורי מסר כי, בסמוך לשעה 01:10 "הלילה" כלי טיס של חיל האוויר הישראלי תקף מצפון לכנרת כמה עמדות באזור פרברי דמשק.

ע"פ פרסומים זרים חיל האוויר הישראלי תקף ריכוז מכולות בחלקו המערבי של נמל התעופה הבינלאומי בדמשק. יש לציין כי ממקום זה פורקים נשק איראני המגיע מהים ומהאוויר.

עוד דווח כי, הותקפו מבנים וכן מרחב תת קרקעי כקילומטר ממסג'ד (מקדש השיעי) אלסידה זינב הנמצא דרומית לדמשק.

מערכות ההגנה האווירית הסורית הופעלו ויירטו את "רוב הטילים". כתוצאה מהתקיפה נהרגו שלושה חיילים ונגרמו נזקים כבדים.

ע"פ פרסומים בסוריה 3 החיילים הסורים שנהרגו לפני זמן קצר בפרברי דמשק איישו עמדות סוללות נ"מ שירו לעבר כלי הטיס שסיכנו אותם. בכיר בצבא סוריה: "נגיב על הפשעים של האויב הישראלי בעקבות מות 3 החיילים".

קודם לכן פיזר צהל מנשרים עם מסר לסוריה ובו נכתב: למנהיגי ואנשי צבא סוריה, הזהרנו אתכם ומזהירים אתכם תמיד, לא נפסיק כל עוד שיתוף הפעולה שלכם עם חיזבאללה יימשך. לא נקבל גם את ניצול צבאך על ידי חאג' האשם ובנו ג'ואד לאיסוף מידע מודיעיני, כדי שזה ישרת את תוכנית הטרור של חיזבאללה בדרום סוריה. חלק מכם איבד את כבודכם כדי לתמוך בחאג' ג'ואד האשם, בכך שאיפשר לו שוב ושוב לפרוץ את התשתית של צבא סוריה ולבצע את תכניות הניטור של חיזבאללה, ולאפשר את בניית בסיסם במחיר חייהם וחיי משפחותיהם. הפעולות שלנו הן מחוסר אחריותכם בכך שאפשרתם את נוכחותו של חיזבאללה באזור. מי ששותף של חיזבאללה ומי שנמצא בתוך תוכניות הטרור שלו יותקף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *