שלישיית תינוקות מבני ברק נדבקו על ידי הבייביסיטר, התינוקת אושפזה

סיפור מטורף מבני ברק

גל הקורונה מכה בשבוע האחרון בעיר בני ברק: מאות מתושבי העיר נדבקו בימים האחרונים ואומתו כחיוביים לנגיף. באחד המקרים, מדובר בשלישית תינוקות מבני ברק (בני 7 שבועות), כולם, (כן כולם )נדבקו ב-קורונה על ידי בייביסיטר שהוזמנה על ידי ההורים לסייע להם.

אחת הפעוטות שסבלה מקוצר נשימה, אושפזה בטיפול נמרץ ילדים באסף הרופא כשהיא מחוברת לחמצן, מצבה משתפר.

ואם שאלתם? גם האבא והאמא נדבקו. אקטואליק מאחל מזל טוב ובריאות איתנה למשפחה היקרה!

מוקדם יותר דיווחנו כי גננת בחיידר רוז'ין בבני ברק שחלתה בקורונה הדביקה מעל 10 ילדים. כל הבדיקות שנערכו יצאו חיוביות ובשל התוצאות – גורם בעיר מתריע כי ההדבקה עכשיו יותר משמעותית, יש חשש למוטציה בבני ברק.

גם בסמינר גור יצאו 60 בדיקות חיובית – דבר שמאשש את החשד כי הזן החדש של הקורונה כבר מסתובב בבני ברק ומדביק משפחות רבות.

מוקדם יותר דיווחנו כי בארגוני החסד פועלים מסביב לשעון על מנת לספק מחוללי חמצן עבור החרדים שנדבו בקורונה. ב'חסדי עמרם' מאשרים כי יש טירוף בביקוש למחוללי חמצן במגזר החרדי, "לקחו מאיתנו 270 מחוללים, והם בשימוש. מחר יגיעו עוד 35". גם עזר מציון ויד שרה מדווחים על ביקוש גובר למחוללי חמצן.

ב'חסדי עמרם' טוענים עוד כי ישנה תופעה של הדבקה שניה במגזר החרדי, "אשה חרדית כבת 74 שנדבקה בפעם השניה – נפטרה. נשים חרדיות בהריון נדבקו בפעם השניה וחטפו את זה "ממש ממש קשה".

מספר הנדבקים בערים החרדיות עלה בימים האחרונים באופן דרסטי, בבתי החולים מאושפזים מעל 600 חולים במצב קשה – וניתנה הוראה לפתוח עוד מחלקות בשל הצפי לעליה במספר החולים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *