שמולי הכריז: אתמודד על ראשות העבודה

ח"כ איציק שמולי הודיע היום כי יתמודד לראשות מפלגת העבודה. שמולי, שהגיע למקום הראשון בפריימריז האחרונים של המפלגה עם אחוז תמיכה היסטורי של כ- 90%, מקווה לכבוש שוב את הפסגה

ח"כ איציק שמולי הודיע היום כי יתמודד לראשות מפלגת העבודה. שמולי, שהגיע למקום הראשון בפריימריז האחרונים של המפלגה עם אחוז תמיכה היסטורי של כ- 90%, ידוע כאחד מחברי הכנסת הבולטים והמוערכים במשכן.

בשנותיו בכנסת שמולי הוביל מאבקים ציבוריים וחברתיים רבים וחוקק שלל הצעות חוק רבות משמעותיות. שמולי זכה 5 פעמים בתואר ח"כ החברתי וקיבל את אות הפרלמנטר המצטיין לשנת 2018.

מטעמו נמסר כי "מבין המתמודדים, שמולי מציג שילוב מנצח: בזכות ההערכה והאהדה הציבוריות הגדולות כלפיו יש לו את הפוטנציאל הגדול ביותר לגרום לקהלים רבים להאמין מחדש "בעבודה", מה שיסייע לה להתחזק ולהשתקם בתקופת זמן קצרה. בצד זאת, הוא בעל מגוון האפשרויות הרחב ביותר בכל הקשור ליכולת לייצר חיבורים נדרשים במחנה המרכז-שמאל כדי להגדיל את המחנה ועמו את הסיכוי להחלפת נתניהו".

סקרים שבוצעו לאחרונה, בין השאר ב"לפני החדשות-13", איששו את ההרגשה שעולה מהשטח כי שמולי הוא המועמד המועדף על מצביעי המרכז-שמאל לראשות מפלגת העבודה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *