שמועות רותחות בליכוד: שקד צפויה לערוק בימים הקרובים

האם איילת שקד תעשה את הבלתי ייאמן ותפרוש מממשלת בנט? הרבה שמועות מתרוצצות במסדרונות הפוליטיים על כך ששקד תותיר את בנט לבד ובכך תפרק את ממשלתו הרעועה

האם איילת שקד תעשה את הבלתי ייאמן ותפרוש מממשלת בנט? הרבה שמועות מתרוצצות בשעות האחרונות במסדרונות הפוליטיים על כך ששקד תותיר את בנט לבד ובכך תפרק את ממשלתו הרעועה. בטוויטר כבר הביעו חברי ליכוד רבים התנגדות לצירופה של שקד וחלק כתבו כי את סילמן היה אפשר עוד לבלוע, אבל את שקד הם בשום פנים ואופן לא מוכנים לקבל. בליכוד גם חוששים משיריון של שקד במקום ריאלי על חשבונם, והרבה רואים בה "סדין אדום".

כך או אחרת השמועות רק הולכות ומתגברות, וזאת לאור כך ששקד שוחחה בימים האחרונים מספר פעמים עם יריב לוין ושלמה קרעי, חלק בגלוי חלק במסתור. שקד צפויה לקבל את ההחלטה בשעות או בימים הקרובים, אך היא עדיין מתלבטת ומורטת את עצביהם של חברי הליכוד שחושדים כי היא "סוכנת כפולה" שמעבירה את כל ההצעות לבוס בנט.

בנתיים היא תקפה בחריפות את הימין בציוץ’ לא אופייני שרק הגביר את השמועות."האיום שהופנה כלפי רה"מ ומשפחתו מזעזע את אמות הספים. ערב חורבן הבית איבדנו את עצמאותנו אך ורק בשל איבה פנימית. לא יתכן שבמדינה יהודית העומד בראשה יעמוד בפני סכנת חיים מבית. משטרת ישראל תאתר את מי שהרים את ידו על הדמוקרטיה הישראלית ותמצה עמו את הדין." כתבה שקד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *