שני האחים והעובר שנהרגו בתאונה נטמנו יחד: "הלב נקרע"‎

‏התאונה הטרגית בשומרון: האמא שנפצעה קשה היתה בהריון מתקדם. העובר לא שרד ונקבר הלילה עם אחיו

הובאו למנוחות שני הילדים שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית בצומת עופרים בבנימין – הללי מעודד בת ה-9, שמותה נקבע בבית החולים בסוף השבוע, ואחיה בן ה-3 טוב ראי מעודד, שמותו נקבע בזירה. זוג ההורים יניב והודיה, שנפצעו קשה בתאונה, לא יכלו להגיע להלווייה: האם הוכנסה לניתוח בזמן שילדיה הובאו למנוחות. איתם נטמן גם העובר שנשאה האם בבטנה בזמן התאונה – ולא שרד. לעובר שלא שרד הוענק היום שם – מלאכי.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ספד בהלווית הילדים הללי וטוב ראי: "בחג האורות, כבה האור, משפחת השומרון קהילת ברוכין ועם ישראל כולו מתאבל על שתי נשמות טהורות.
הילדים בכתה א' בביס בברוכין חיכו לקבל את הללי לבית הספר, וטוב ראי הקטן עמד להכנס לגן בשמת ולהכיר את הגננת ליאת.

אבל כל זה כבר לא יקרה, לא נזכה לראות אתכם גדלים בין הרי השומרון, עם ההורים המופלאים שלכם יניב והודיה.

יניב שלאחר ששירת כלוחם הגיע לאלון מורה ולמד שם שנים ארוכות, למד לרבנות בין השאר ושם גרו הוריכם לפני שנולדתם. משם עברו לרחובות ואז חזרו הביתה לברוכין לשומרון.

נקטפתם ממשפחת השומרון, וכואב לי לומר, המוות הזה יכול היה להמנע. אם רק הכביש לא היה כל כך צר ומדינת ישראל הייתה משקיעה יותר בתשתיות הכבישים ביהודה ושומרון, אם רק משטרת ישראל הייתה מקצה יותר שוטרי תנועה לאיזור הזה, אם רק מדינת ישראל הייתה מבינה שצריך לעצור את ההתפרעות הקשה הזו של הרשות הפלסטינית בכבישים, לא היינו עומדים כאן היום. אתם הייתם מדליקים הערב נר שביעי של חנוכה עם אבא ואמא היקרים, ואנחנו היינו מלווים אתכם לבית הספר ולגן בישוב.

אני רוצה לבקש מכם סליחה הללי וטוב ראי היקרים. סליחה שאנחנו מלווים אתכם למנוחת עולמים במקום ללוות אתכם לגן בשמת ולכתה א', סליחה שלא עשינו די כדי לגרום למדינת ישראל להבין שתושבי יהודה ושומרון הם לא סוג ד' כשזה נוגע לכבישים. סליחה שלא הצלחנו לגרום לממשלה ולמשטרה להביא לאכיפה נחושה נגד עברייני התנועה הפושעים בכבישי יו"ש. סליחה שאנחנו נאלצים לקבור אתכם עכשיו במקום שתהיו עם אמא ואבא. מדליקים נר חנוכה ואוכלים סופגניה מתוקה. כל זה לא יקרה.

כל עם ישראל מתפלל לרפואת הוריכם יניב והודיה. מי ייתן והקב"ה ישלח להם רפואה שלמה. אנחנו מבטיחים להיות תמיד עם המשפחה. ללוות לסייע. נוחו על משכבכם בשלום ילדים. יהי זכרכם ברוך".

הגופות של מעודד

סב המשפחה, שיקי, ספד לנכדיו: "היום בפעם הראשונה היה קשה לי להתפלל שחרית. איך אפשר לומר דברים כששני הנכדים הטהורים והזכים מונחים כאן לפנינו? הלב נקרע ודומע מלהבין אסון שכזה. הרוע התגבר בשבת קודש, סיים את חייהם ופצע בצורה כה קשה את יניב והודיה, נתפלל לרפואתם. כמה סקרנות הייתה לילדים האלה. לחיוך השובב של הללי ולצחוק של טובוש, השם נתן והשם לקח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *