שני שותפים בחברת פיתוח מצבות חשודים בביצוע עבירות מס בסך מאות אלפי שקלים

שותפים בחברת פיתוח מצבות ושיש בירושלים, נעצרו לאחרונה בחשד לביצוע עבירות מס בסך מאות אלפי שקלים. השניים, תושבי ירושלים והסביבה, שוחררו בתנאים מגבילים.

החשדות כנגד השניים עלו במהלך ביקורת ניהול ספרים שגרתית של פקיד שומה ירושלים 3 שבוצעה בעסק בדצמבר 2018. במהלך הביקורת נמצאו ליקויים בניהול ספרי החשבונות, שהובילו לפתיחת חקירה על ידי יחידת החקירות של מס הכנסה ירושלים והדרום. במסגרת החקירה נחקרו החשודים, ובוצעו חיפושים בבתיהם ובמקום העסק.

במהלך החקירה עלו חשדות להעלמות שיטתיות לאורך שנים. בין היתר עלה החשד כי אסל וטל נוהגים לרשום את ההכנסות שהתקבלו בעסק בפועל בפנקסים אישיים בנוסף לספרי החשבונות. עוד עלה כי הפנקסים נועדו לרשום את ההכנסות האמתיות של העסק. לאחר הצלבה בין הרישומים בפנקס לחשבוניות שהוצאו בפועל עלה כי קיים הפרש משמעותי. בנוסף נמצא כי השניים נהגו להוציא חשבוניות נמוכות מהסכום האמיתי ששולם, ואת ההפרש חילקו ביניהם ובין בנו של אסל. סכומי ההעלמות נאמדים בכ-10,000 ₪ לחודש שחולקו בין השלושה.

במסגרת החקירה עלה גם כי אסל משכיר 3 יחידות דיור בהר אדר ואינו מדווח על הכנסות משכירויות אלו. סך ההכנסות שלא דווחו לשנים 2016-2019 עומדות על כ-60,000 ₪.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *