שס הגישה עתירה: חולדאי מסייע למצביעי השמאל

מפלגת ש"ס הגישה עתירה דחופה כנגד רון חולדאי ועיריית תל אביב יפו בחשד כי משתמשים במשאבי העירייה לצורך מתן שוחד בחירות למצביעי השמאל

מפלגת ש"ס הגישה עתירה דחופה כנגד רון חולדאי ועיריית תל אביב יפו בחשד כי משתמשים במשאבי העירייה לצורך מתן שוחד בחירות למצביעי השמאל

תנועת ש"ס עתרה היום ליו"ר וועדת הבחירות המרכזית, כנגד קמפיין עיריית תל אביב והעומד בראשה, המציע מתנות והטבות לתושבי תל אביב שיתעדו את עצמם בקלפי.

עיריית תל אביב והעומד בראשה, רון חולדאי, העלו באחרונה קמפיין רשת, הקורא לתושבי העיר לצאת ולהצביע במקום להלין על היעדר תחבורה ציבורית בשבת וכדומה. לכך הם הוסיפו כי כל מי שמחזיק כרטיס תושב ויתעד את עצמו בסלפי בקלפי יזכה לכניסה חינם לבריכות שחיה בצפון העיר בלבד, וזאת על אף העובדה כי בצפון העיר ישנם אחוזי הצבעה גבוהים,, בניגוד ליפו ודרום העיר (שם מצביעים יותר למפלגות הימין).

בנוסף הגדילה העירייה לעשות והציעה שלל הטבות נוספות בבארים שאינם כשרים, בכניסה לסינמטק ולמוזיאונים.

מתנועת ש"ס נמסר: ברור לכל מי הוא קהל היעד לו מוצע שוחד הבחירות בניגוד לחוק. כל בר דעת אשר מסתכל על מפת ההטבות של העירייה יכול למצוא אותם ממוקמים בצפון העיר וטיפה במרכזה וכן הטבות בברים לא כשרים בלבד (למעט אחד). לאחר פריסת מפת ההצבעה בבחירות, נראה בבירור כי אחוז ההצבעה הנמוך הינו בדרום העיר וכי בצפון ישנו אחוז הצבעה גבוה מאוד. כמו כן, אחוזי ההצבעה למפלגות השמאל ולמפלגה אליה משתייך ראש העיר, גבוהים מאוד בצפון העיר. אי לכך ברור לכל בר דעת למה התכוון ראש העיר במתן ההטבות הללו, שאינן חוקיות. תנועת ש"ס תמשיך להלחם בכל המנסים לגנוב את הבחירות בדרכים לא חוקיות."

תנועת ש"ס הגישה באמצעות ח״כ משה ארבל ועו״ד ישראל באך עתירה דחופה לשופט מלצר בבקשה להסיר את הסרטון והפרסומים ולאסור מתן ההטבה למצביעים אשר מהווה שוחד בחירות האסור על פי חוק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *