שערורייה: בית המשפט אסר על מוטי שטיינמץ להופיע בהפרדה

בית המשפט בנצרת פסק נגד קיום הופעה בהפרדה לציבור החרדי בו היה אמור להשתתף בעל קול הרגש מוטי שטיינמץ: תגובות סוערות במגזר החרדי "פסיקה מרושעת"

בית המשפט בנצרת פסק נגד קיום הופעה בהפרדה לציבור החרדי בו היה אמור להשתתף בעל קול הרגש מוטי שטיינמץ. השופט אסר על מתן הוראות להפרדה בין גברים ונשים בזמן האירוע.

את העתירה הגישה שדולת הנשים נגד העירייה.

הזמר מוטי שטיינמץ שהיה אמור להופיע כתב בקבוצת דוסינייעס: בהמשך להחלטת ביהמ״ש בעפולה – ״זה הזמן שלנו לקדש שם שמיים. ביהמ״ש לא יחליט לנו מה לעשות ואיך. אני בשום פנים ואופן לא מופיע בלי הפרדה ובלי מחיצות.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מסר בתגובה להחלטת בית המשפט על האירוע לציבור החרדי בעפולה: "הפסיקה של השופט היא פסיקה מרושעת. אני קורא לכל המשתתפים, שלא לפגוע האחד בשני, ומתוך רצון והסכמה כל אחד ישמור על מקומו הוא".

הרב מרדכי בלוי כתב בתגובה להחלטת ביהמ"ש: וְעוֹד רָאִיתִי תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ מְקוֹם הַמִּשְׁפָּט שָׁמָּה הָרֶשַׁע וּמְקוֹם הַצֶּדֶק שָׁמָּה הָרָשַׁע.

העיתונאי משה גלסנר צייץ בטויטר: ‏שדולת הנשים היא גוף פונדמנטליסטי חילוני, העוסק בקנאות רדיקאלית בכפייה חילונית אקטיבית נגד יהודים מאמינים. אין שום קשר בין הפרדה להדרה. התירוץ הזה כולו קש וגבבה. ביהמ"ש שמסייע להם, נוטל חלק בכפייה אנטי דתית!

 

13 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ביטול הופעת שטייניץ

    פשוט רשעים ורשעיות צאצאי הערב רב שיצאו איתנו מימצרים אלו ששידלו את עם ישראל לבנות את עגל הזהב אולי צאצאים של הנאצים שברחו מגרמניה .

    יעלה |
    הגב
  2. לא להציק למוטי שטיינמץ שום הון שבעולם יש לשמור ען הבחור זה יהלומים מעין כמוהו נבנתם בני ישראל לא להציק לבחור בשום הון שבעולם.לא להתיחס לשדולת הנשים נשים זאת לא פונקצייה בכלל במערכת האמן המקסים הזה.אין להפריע ואין להכניסו לבית.משפט.תודה

    אין לטריד את הזמר המוכשר והמדהים הזה אין להריצו במוכשרותו לשיר לבית משפט זוטא רק זוטות יש שם.הבן אדם מוכשר ואין לו זמן לשטויות של בני ישראאל ..מבינים עד כאן לעזוב את מוטי שטיימץ בשקט.בשקט.ברור!

    מוטי שטיינמץץץ |
    הגב
  3. הפיתרון לכפייה חילונית

    רק מרד מיסים של כל הציבור שומרי תורה ומצוות יזעזע את המדינה ויעמיד אותם על המקום.
    שלא ידברו יותר מהגובה שלהם.

    משה |
    הגב
  4. החלנה

    בית המשפט שפועל באופן קבוע נגד הדתה לא מהסס להתערב בחיי מגזר שלם ולאלץ אותו לנהוג בניגוד למנהגים שלו!! בחיים לא היו מעיזים להתנהג כך כלפי מנהגים במגזר הערבי והנוצרי….
    עצוב מאוד ששופטים יהודים מתנהגים כך….

    חי |
    הגב
  5. הדרת גברים

    פסיקת בית המשפט היא הדרת גברים למהדרין !!!
    אותו בית משפט "שכאילו " איכפת לו מהדרת נשים עושה פה אפליה והדרת גברים במלא מובן המילה .
    מתי יבין בית המשפט שאשה חרדית לא מעוניינת לשבת בערבוב יחד עם גברים , והדרת נשים אמיתית זה לחייב אשה לעשות משהו שנוגד את אמונתה .

    בוקי |
    הגב
  6. שערורייה

    ערב רב בהתגלמותו…כפייה חילונית. מה אכפת להם איך הציבור החרדי רוצה לחגוג??? ממילא הם לא יהיו שם…לא יבואו לראות את מוטי שטיינמץ וכו'…פשוט רשעות….שנאת חינם בדיוק ביום בו מציינים את חורבן הבית בדיוק על זה…בדיוק על שנאת חינם נחרב הבית…???

    אסתר |
    הגב
  7. זה בית משפט צדק ?

    אם זה היה בית משפט צדק, היה פוסק ומצדד בהפרדה. כידוע. האמנים החרדים לא מופיעים בפהי קהל מעורב. והיה טוב אם היה פוסק על הפרדה. מה קרה ? השמיים יפלו ?

    ריקי |
    הגב
  8. פתרון לבעיה

    יעמדו מרצון נשים לבד וגברים לבד, 2) אם הייתם שומעים בקול הרבי שאמר שהטכנולוגיה נוצרה להפצת תורה ומשתמשים באייפון מסונן, הייתם יכולים לצפות במופע בשידור חי דרך המכשיר ללא תערובות כלל.

    משה בן אברהם |
    הגב