שקד בטקס הפרידה ממשרד המשפטים: "עוד אשוב לכאן"

שרת המשפטים היוצאת איילת שקד הגיעה היום למשרד המשפטים על מנת להיפרד מעובדי משרדה, שלוש שעות לפני סיום תפקידה תפקידה הרשמי בתום 48 שעות מאז פוטרה

שרת המשפטים היוצאת איילת שקד הגיעה היום למשרד המשפטים על מנת להפרד מעובדי משרדה, שלוש שעות לפני סיום תפקידה תפקידה הרשמי בתום 48 שעות מאז פוטרה.

שרת המשפטים הדגישה: "שיניתי את ה DNA של מערכת המשפט, השינויים יימשכו,  רכבת המשילות לא תחזור לאחור, היכן שהיה צריך להכריע – הכרעתי, שמתי סוף לעידן 'השרים גוזרי הסרטים' – הנהגתי את המשרד".

שקד הוסיפה ואמרה "לא סוד הוא שאהבתי את העבודה במשרד והתכוונתי להמשיך בעבודתי בכל הכוח גם בארבע השנים הקרובות. היו לי תכניות מדויקות להמשך העבודה, אך לצערי הן קצת השתבשו. ובכל זאת נדמה לי שאחרי שמלאכת הנחת המסילות הושלמה – רכבות המשילות יצאו לדרך. הן לא עוצרות לרגע ולא חוזרות אחור. וכמו שאמרה נעמי שמר – 'מה שלא קרה במאי, יקרה בעזרת ה' ודאי – ביוני יולי'".

לסיום אמרה "השינויים המבניים הנחוצים במערכת המשפט יימשכו. עד מאי 2019 הם התרחשו באמצעותי. מעתה הם ימשיכו באמצעות הבאים אחריי. אני מקווה ששר המשפטים החדש ימשיך את אותו הקו שהנהגתי במשרד. הרי גם אני לא המצאתי את הגלגל. הייתה לי הזכות להמשיך בהרבה מאוד סוגיות את דרכו של פרופסור דניאל פרידמן שכיהן בתפקיד לפניי".

שקד אמרה "למחליף שלי (לכשיבוא) אני אומרת –  אתה מקבל משרד במצב טוב, יד ראשונה ממהנדסת. שמור עליו. ואני לא מסתירה שיש לי אינטרס אישי בבקשה הזו. אני בהחלט מתכוונת עוד לחזור לכאן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *