שקד הציבה אולטימטום לפרץ: ותר על המקום הראשון או שאני רצה עם הימין

איילת שקד ניהלה בימים האחרונים שיחות עם פעילים בבית היהודי, כדי שיעבירו מסר ברור לרב רפי פרץ: שאם הוא לא מוותר על המקום הראשון היא תודיע על ריצה משותפת עם בנט ובן גביר, ואף עם בצלאל סמוטריץ'

טלטלה בימין: איילת שקד ניהלה בימים האחרונים שיחות עם פעילים בבית היהודי, כדי שיעבירו מסר ברור לרב רפי פרץ: שאם הוא לא מוותר על המקום הראשון היא תודיע על ריצה משותפת עם בנט ובן גביר, ואף עם בצלאל סמוטריץ' ואנשי האיחוד הלאומי- כך מדווח יהודה שלזינגר ב'ישראל היום'.

גורמים בסביבת שקד טענו לישראל היום כי "לא ניתן שום אולטימטום. יש שעת רצון לייצר אחדות, ברור שאם זה לא יקרה – כל מפלגה תרוץ בנפרד. יש שתי אפשרויות: אחדות או מפלגה דתית וימין ליברלי". עם זאת, למרות ההכחשות מסביבתה של שקד, אנשיו של פרץ מתעקשים כי אכן הועבר להם אולטימטום.

מסקר שפורסם לאחרונה באתר וואלה! עולה כי שקד היא המועמדת המובילה להוביל את איחוד מפלגות הימין – אולם הרב רפי פרץ, מבהיר כי הוא לא מתכוון לוותר על המקום הראשון.

"לא הכל זה מנדטים, ולא הכל זה סקרים", אמר פרץ בראיון לדנה ויס. "לציונות הדתית יש דרך, ומי שמתווה ועומד בראש הדרך הזאת צריך להיות בן הציונות הדתית – ולצדו אפשר שתהיה גם איילת". לדבריו, "אני חושה שהדרך שלה למעלה יכולה לעבור בזה שהיא חוזרת לפוליטיקה, ואנחנו אומרים לה: 'בואי, תחזרי לפוליטיקה'".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מצחיקה. הלכת לבד ולא עברת את אחוז החסימה. איך את לא מתביישת לבקש

    מקום ראשון? טיפשים אלו שרודפים אחריה. תנו לה ללכת שוב לבד ותראו שבגלל התנהגותה הגאה המתנשאת בתקופה הזו היא תקבל הרבה פחות. סר חינה מהציבור. מעניין למה ראשי המפלגות לא רואים זאת. הם לא יקבלו חצי מנדט יותר בגלל שהיא תצורף אליהם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב