שקד וסמוטריץ העבירו מסרים במימונה של אולפנות בני עקיבא. תיעוד

המימונה המסורתית של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא נערכה בהשתתפות חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ ואיילת שקד. סמוטריץ- "לא נשען על רע"ם בשום צורה" שקד- "ימינה מחויבת להקמת ממשלה לאומית יציבה ומתפקדת".

המימונה המסורתית של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא נערכה אמש מוצ"ש באולפנת בני עקיבא רעות. בנוכחות יו"ר הרשת הרב חיים דרוקמן הדגיש יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ שכל עוד זה תלוי בו ומפלגתו לא תקום ממשלה בתמיכת מפלגת רע"ם "לא נסתמך על רע"ם בשום צורה, אנחנו מכניסי אורחים, יש מקום לערבים ואחרים במדינה כפרטים, אני עוד מחכה לימים שערבי ישראל יצמיחו הנהגה שמכירה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

גם ח"כ איילת שקד השתתפה הערב בחגיגות המימונה של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא רעות. שרת המשפטים לשעבר הדגישה את מחוייבות מפלגתה למניעת בחירות חמישיות והדגישה "אנחנו מחויבים להקים ממשלה יציבה, אני יודעת שרבים מכם נתתם את קולכם למפלגה ונעשה הכול למנוע בחירות חמישיות."

גם שרת התפוצות עומר ינקבליץ נכחה באירוע ואמרה "המימונה הוא חג של אחדות וקירוב לבבות, אני יודעת שזה מה שאתם ברשת עושים כל השנה, חזרתי עכשיו מביקור בארצות הברית ונפגשתי עם שליחי בני עקיבא העולמית שעושים זאת בתפוצות. צריך להמשיך ולהגביר את האחדות והקרבה בעם ישראל במהלך כל השנה".

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' במימונה המרכזית של מרכז ישיבות בני עקיבא
סמוטריץ והרב דרוקמן
חגיגת מימונה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *