שקד משיבה לסמוטריץ': איפה 2 העריקים שהבטחת?

ח״כ איילת שקד, הגיבה לדבריו של בצלאל סמוטריץ' שטען במסיבת עיתונאים כי "בנט ושקד הונו את הציבור", ומסרה בהצהרה לתקשורת: כי "תעשה הכל למנוע בחירות חמישיות"

ח״כ איילת שקד, הגיבה לדבריו של בצלאל סמוטריץ שטען במסיבת עיתונאים כי "בנט ושקד הונו את הציבור", ומסרה בהצהרה לתקשורת: כי "תעשה הכל למנוע בחירות חמישיות". היא קראה בדבריה לגדעון סער לחבור לגוש הימין או שנתניהו יביא 2 עריקים מהגוש.

"גדול מכשילי ממשלת הימין הוא בצלאל סמוטריץ', היא הטיחה. "בעוד אנחנו פועלים להקים ממשלה, סמוטריץ' שורף את האסמים בקמפיין פוליטי בלתי נלאה. צריך לומר את האמת: בצלאל סמוטריץ' מוביל את מדינת ישראל לבחירות חמישיות, לכאוס, ולתבוסה היסטורית של מחנה הימין."

לדבריה, "סמוטריץ' כבר מבין שהוא יהיה האשם בכישלון הקמת ממשלת הימין, ולכן הוא התחיל לירות לכל הכיוונים בצורה היסטרית. לפני שעתיים, עמד כאן בצלאל סמוטריץ' ושיקר לציבור בפנים.
בזמן שטילים עפו על ישראל וכולנו ישבנו בממ"דים, וסמוטריץ היה עסוק בקמפיינים — נפתלי בנט יצא למערכה בתקשורת הבינלאומית. לפני שבועיים בעיצומה של המלחמה הופסקו לחלוטין המגעים להקמת ממשלה השינוי ומאז לא היה שום מגע, ישיר או עקיף, להקמת ממשלה כזו מצד ימינה. גם כאן סמוטריץ' שיקר במצח נחושה. בנט ואני הופכים כל אבן על מנת להקים ממשלה לאומית, בינתיים ללא הצלחה."

"בהזדמנות זאת," המשיכה שקד, "אני שוב קוראת גם מכאן לגדעון סער, גלה אחריות — הצטרף לממשלת ימין, יש נוסחאות שכולם יוכלו לחיות איתן. סמוטריץ' התחייב שיש לו ח"כים נוספים שיצטרפו לממשלת ימין. גם כאן הוא שיקר. אני שואלת אותו: עברו כבר 14 יום מאז שהורדנו את ממשלת השינוי: איפה 2 הח״כים שהבטחת?

שקד סיפרה כי "אתמול, במהלך פגישה שאני יזמתי, אמרתי לו שמכיון שהוא טוען שיש לו ח״כים נוספים או מפלגות נוספות שמוכנים להצטרף לממשלת ימין, שיתכבד ויערוב להקמת ממשלה.
זאת אומרת, שאם לבסוף יתברר שאין מפלגות או חברי כנסת שמצטרפים, שסמוטריץ יתחייב להשביע ממשלת 59 כפי שמציע נתניהו, ואז תוקם ממשלת ימין על בטוח. אמרתי לו שברגע שייתן ערבות להתחייבות זאת, אנחנו חותמים. הוא ברח. סרב להתחייב, ואז יצא כאן בהצהרה שקרית לציבור".

לסיום היא קראה למנוע בחירות חמישיות בכל מחיר, "הרבה מאד פוליטיקאים מתבצרים בהבטחות הבחירות שלהם ומונעים הקמת ממשלה. זה קל. זה הכי קל. הכי קל להתצבר בהבטחות הבחירות הרבה יותר קשה זה לנסות להתגמש ולשלם מחירים בשביל להקים ממשלה ולמנוע בחירות חמישיות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *