שקד תוקפת את נתניהו: "רוצה שנסיים עם 7 מנדטים"

"נתניהו רוצה שנסיים עם 7 מנדטים. את הכסף ואת עוצמות האש שלו הוא צריך לכוון למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה", אמרה יו"ר ימינה איילת שקד

יו"ר "ימינה", שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, הסבירה בשיחה עם פעילי המפלגה מהי הדרך היחידה להשיג 61 מנדטים לגוש הימין שיאפשרו הקמת ממשלה לאומית.

"נתניהו רוצה שנסיים עם שבעה מנדטים ואומר את זה לכולם. ברגע שגם הליכוד וגם נתניהו יבינו שאת הכסף ואת עוצמות האש שלו הוא צריך לכוון לעבר מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה ולהסביר לציבור שאסור להצביע למפלגות שעוברות את אחוז החסימה, אנחנו נביא 61", אמרה שקד.

בהקלטה שפורסמה בכאן רשת ב' הוסיפה שקד: "אנחנו עכשיו בזמן הקריטי, מה שנקרא נכנסים למטחנה של נתניהו. בשנים עברו ירדנו בשלב הזה, הפעם אני מתכוונת לעלות".

אתמול (שלישי) השתתף ראש הממשלה נתניהו בכנס של פעילי "הליכוד" בגבעת שמואל. "הימין מאבד קולות למפלגות שלא עוברות אחוז חסימה. זה קורה רק אצלנו ולא בשמאל", אמר נתניהו. "מי שהכריח אותנו ללכת לבחירות (ליברמן) ימליץ על 'בלגנץ' ועשה איתם הסכם עודפים והוא רוצה ממשלת 'בלגנץ'.

"שמעתי שמפלגת 'בלגנץ' מדברת על מי ישב בקבינט. מי ישב שם – לפיד שרוצה לפנות 90 אלף מתיישבים? גנץ שרצה לממש את ההתנתקות במקומות אחרים? אשכנזי שאמר שלא צריכים גדר בגבול עם מצרים? אני מעדיף את הקבינט המנוסה והאחראי שלי", הוסיף נתניהו.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *