שרה נתניהו חזרה בה מהעסקה, עורכי הדין לוחצים לסגור

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומשפחתו נפגשים הערב (ראשון) עם יועציו ועורכי דינו לקראת הכרעה בעניין העסקה שגיבש נתניהו מול היועץ המשפטי. עורכי הדין תומכים, בני המשפחה מתנגדים

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומשפחתו נפגשים הערב (ראשון) עם יועציו ועורכי דינו לקראת הכרעה בעניין העסקה שגיבש נתניהו מול היועץ המשפטי. נתניהו נמצא עם משפחתו בבית של פרקליטו בועז בן צור ברמת גן, והוא עשוי להכריע בשעות הקרובות אם יחתום על הסדר הטיעון שמציעה הפרקליטות.

גיא פלג מעדכן הלילה שאחרי הפגישה של נתניהו ובני משפחו עם עורכי דינו, גורם המעורה בפרטים מעריך כי אם היועץ המשפטי לממשלה יהיה נכון לפעול במסגרת לוח זמנים קצר והדוק – הכיוון יהיה ללכת להסדר טיעון. זאת, חרף ההתנגדות של בני משפחתו של נתניהו.

הערב פורסם ב"מהדורה המרכזית" כי שרה נתניהו שינתה את דעתה במהלך סוף השבוע והתנגדה להסדר הטיעון, לדעתה שותפים גם שני הבנים יאיר ואבנר. מולם ניצבים הסנגורים שסבורים שהעסקה היא הזדמנות מצוינת בשביל ביבי.

גורמים בפרקליטות עשויים לדרוש כי הנאשם יחזור בו מהמתקפות על המשטרה ועל הפרקליטות, ואף יכיר בניקיון הדעת והכפיים והענייניות – ושלא הייתה רדיפה או אפליה כלשהי. מנדלבליט לא יילך לעסקה בלי הסכמתם של הפרקליטים העוסקים בתיק.

בכיר בפרקליטות אמר הערב לגיא פלג כי הסיכוי להסדר הוא "קטן מאוד עד כדי קלוש". לדבריו, "התקשורת הולכת הרבה יותר קדימה מהמציאות – אין מבחינה מעשית כמעט זמן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *