"שרה של צפון תל אביב והרשות הפלסטינית מחרימה את בני ברק"

חבר מועצת העיר בני ברק, יעקב וידר, נגד שרת התחבורה: "במשרד התחבורה יושבת שרה לענייני תחבורה של צפון תל אביב והרשות הפלסטינית – אחרי שהחרימה את יהודה ושומרון עברה להחרים את בני ברק"

הודעתה של שרת התחבורה, מירב מיכאלי, כי במסגרת שינויי סדרי העדיפויות במשרדה, יאשר משרד התחבורה, לאחר שנים רבות, להפעיל קו תחבורה חדש מתחנת הרכבת בבני ברק לשכונות רמת החייל ועתידים בצפון תל אביב, עוררה כעס גדול בקרב תושבי בני ברק שממתינים שנים רבות לאישור משרד התחבורה להפעלת קווי תחבורה ישירים ונגישים משכונות המגורים בעיר לתחנת הרכבת שממוקמת בפאתי העיר.

תושבי בני ברק טוענים כי במשך שנים הם מודרים מהשימוש ברכבת ותחנת הרכבת בבני ברק שנמצאת בתוך תחום השיפוט העירונית כלל לא משמשת אותם מכיוון שהיא ממוקמת הרחק מהעיר עצמה, ובהעדר קווי תחבורה ישירים ויעילים אליה היא חסרת תועלת עבור תושבי העיר.

חבר מועצת העיר בני ברק, ויו"ר סיעת הליכוד, יעקב וידר, תקף בחריפות את שרת התחבורה מירב מיכאלי ואמר כי "במשרד התחבורה של מדינת ישראל יושבת שרה שמתנהלת כאילו הייתה השרה לענייני תחבורה של צפון תל אביב והרשות הפלסטינית – אחרי שהחרימה את יהודה ושומרון ועצרה בהם את פיתוח תשתיות התחבורה לשמחת הרשות הפלסטינית, עברה השרה להחרים את בני ברק".

וידר הוסיף כי "הדבר הראשון ששרת התחבורה אמורה הייתה לעשות בהקשר של תחנת הרכבת, הוא להנגיש אותה לתושבי העיר. בני ברק מונה למעלה מרבע מיליון תושבים, שרובם משתמשים אך ורק בתחבורה הציבורית וכך גם חלק גדול מהמגיעים אליה בתור היותה 'הבירה החרדית, אבל מבחינת השרה תושבי בני ברק שקופים"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המכשפה ממ מלאך המוות יקח אותה אמן. חתיכת זבל. כולה מוזרה מכשפה אשכנזיה מצאצאי קסטנר המשת.פ עם הנאצים. כלב מי שהצביע לה פפפווו שתמות אמן

    ימח שמה וזכרה. הקב.ה יעקור אותה מן העולם אנטישמית כלבה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב