שרקי שאל את מיכאלי אם יש אלוקים, צפו בתשובה המפתיעה

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי התראיינה היום (שלישי) באולפן N12 ואמרה שאם כחול לבן תעבור את אחוז החסימה, גנץ יצטרף לנתניהו.  והאם היא מאמינה באלוקים?

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי התראיינה היום (שלישי) באולפן N12 ואמרה שאם כחול לבן תעבור את אחוז החסימה, גנץ יצטרף לנתניהו.

לדבריה, "גנץ נתן את המנדטים שלו לנתניהו ואי אפשר לסמוך עליו שלא ייתן לו אותם שוב", אמרה מיכאלי בריאיון. "בני זה ביבי, כחול לבן תלך שוב לממשלה, מי שמסכן גוש חוסם לנתניהו זה גנץ. שהמצביעים שרוצים להחליף את נתניהו יבינו שהקול שלהם הולך לביבי. לא מתווכחת עם הדעות של גנץ, שאינני יודעת מה הן כי הן לא ברורות, אבל אם הוא עובר את אחוז החסימה הוא הולך עם נתניהו".

בהמשך שאל שרקי את מיכאלי אם היא מאמינה באלוקים. מיכאלי גימגמה והשיבה זהיא מאמינה ש יצר אדם רע מנועריו ויש כן עניין לעשות טוב.

מיכאל אמרה שהיא תשב גם עם בנט וסער למרות פערי העמדות. "יש חשיבות אדירה לא רק מי יהיה ראש הממשלה, אלא גם מה האידיאולוגיה שתרכיב את הממשלה הזו", אמרה. "ביני ובין סער ובנט פעורה תהום, אבל בלעדיי אין קואליציה ולכן אני לא יכולה לפסול ישיבה איתם, צריך שאני אהיה עם מפלגה כמה שיותר גדולה כדי למנוע דברים הרסניים לישראל".

מיכאלי התייחסה גם לכך שעל פי הסקרים מרצ מתחת לאחוז החסימה. "מרצ היא מפלגת שמאל חשובה ואני מאמינה שהיא תעבור את אחוז החסימה", אמרה. יו"ר מפלגת העבודה התייחסה גם למצב מפלגת הליכוד ואמרה שהיא מפלגה חשובה שאיבדה את דרכה: "הליכוד זו מפלגה אמיתית שחשוב שתהיה למרות שקראו לה דברים רעים תחת נתניהו".

באשר לשותפות אפשרית עם המפלגת החרדיות, אמרה מיכאלי כי "מפלגת העבודה מעולם לא החרימה את החרדים". לנושא חוק הגיוס ומרה: "אני נגד חוק הגיוס במתכונתו, אנחנו הצבענו אז נגד החוק הזה. יש חוק והוא חל על החרדים. אני רוצה שכל גיוס של החרדים יחזור להיות כמו הגיוס של כל אדם, כל דבר שחל על החילונים צריך לחול על החרדים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תאמיני או לא. את אהבלית. העבודה זה המערך הארור לשמצה

    המערך כפה כפיה חילונית. ימח שמך מן העולם ותלכי מהר לאלוהים שיטפל בך אפקורסית מסריחה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב