שר הבריאות יולי אדלשטיין ביקר במעונו של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ

"מצוה וחובה להקפיד על כל הוראות משרד הבריאות"

נוכח העליה הגואה בתחלואה בריכוזים החרדיים, הטלת הסגר על העיר אלעד והדאגה מפני התדרדרות לסגר בערים נוספות, הגיע שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין למעונו של חבר נשיאות מועצת גדולי התורה כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, בכדי לעדכן אותו על מצב התחלואה והתפשטות הנגיף, ולבקש את סיועו בהשפעה על הציבור לשמירה והקפדה על ההנחיות; חבישת מסיכות, ריחוק 2 מטרים והיגיינה.

האדמו"ר שאל על דבר נחיצות הסגר והביע חשש מפני ביטול תורה במוסדות החינוך, שר הבריאות השיב כי תלמודי התורה נכון לרגע זה פועלים כסדרם, ואם ההנחיות ישמרו ללא זלזול הרי שניתן יהיה גם להסיר את שאר המגבלות במהרה. השר ציין כי מטרת הגעתו היא בכדי למנוע הגבלות בערים נוספות, והביע חשש מפני הגעה למצב זה.

שר הבריאות שהגיע מלווה ביו"ר הוועדה לפניות הציבור חה"כ הרב יעקב טסלר, הוסיף ואמר כי כיתת לימוד שיימצא בה חולה קורונה מאומת לא תסגר ליותר מיומיים במהלכם תתבצענה בדיקות מהירות לתלמידים.

כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ בירך את השר על פעילותו למען הציבור במאבק לעצירת הנגיף ואמר כי "מצווה וחובה להקפיד על כל הוראות משרד הבריאות, ובעיקר לחבוש מסכה, ומי שמזלזל בכך מסכן אחרים. אמרנו זאת מהרגע הראשון והתרענו שאין להקל ראש, ואין פשרות בכלל בשמירה על חיי אדם"

במשרד הבריאות אומרים: לעומת הסגר שהוטל בגל ראשון, הפעם מדובר בהגבלות תנועה בלבד, בעוד מוסדות החינוך ממשיכים לפעול, מתאפשרת יציאה לעבודה, והחנויות פתוחות. העיריות פועלות במסירות ואינטנסיביות והמאמץ שלהן ניכר.

כדי לאפשר לנו להמשיך להימנע מסגר מלא – כל אזרח מחויב להקפיד הקפדה יתירה על ההנחיות הפשוטות – עטיית מסכה, שמירת מרחק והיגיינה. במהלך פשוט וקל נמנע ביחד סגר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *