שר הבריאות משבח את פעילות זק"א בקורונה – "מתנדבי זק"א עימנו בחזית"

במפגש מיוחד ויוצא דופן לנוכח התקופה, נפגש שר הבריאות בלשכתו עם ראשי זק"א ישראל וזק"א תל אביב, להתעדכן ולהביע את הערכתו על הפעילות העניפה הנעשית בתקופת הקורונה על ידי מתנדבי זק"א אשר נחלצו לסייע כמו תמיד במקומות בהם אנשים נרתעים ונעלמים.

במפגש השתתפו: יו"ר זק"א ישראל ישראל מורגנשטרן, רב הארגון הרב חיים הורביץ, מנכ"ל זק"א ישראל חזי שבקס מנכ"ל זק"א תל אביב הרב צבי חסיד וקמב"צ הארגון יחיאל גולדמן.

מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד מסר סקירה על פעילות הארגון בגל הראשון שהיה בבחינת במקום שאין איש נכנסו מתנדבי זק"א לוואקום על מנת לסייע למשפחות בימי הסגר ובכלל וכן הסיוע לפורום חברות הקדישא בתחום הטיפול בנפטרי הקורונה. חזית שבכל המגיפה נשלטת ומנוהלת לתפארת למרות הקשיים.

מנכ"ל זק"א ישראל מסר דוח מפורט על מערך קטיעת שרשרת ההדבקה, בעיקר באמצעות איתור והעברת הודעות למקבלי תוצאות חיוביות בשבתות וימים טובים המובצעת בפיקוח וייעוץ רבני הדוק. בשיחה הועלו תובנות לשיפור ההתנהלות מול קופות החולים והמשרד להשגת היעדים.

שר הבריאות לא חסך במילות שבח על הפעילות החשובה. מתנדבי זק"א עימנו בחזית אמר השר ובכל סיטואציה אנו ניעזר בכם בהמשך המערכה. מיד עם תום הישיבה נקבעה ישיבת עבודה עם יועצי השר במטרה להביא לידי ביצוע את ההחלטות שהתקבלו במפגש לטובת המאבק בקורונה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *