שר המדע והטכנולוגיה דאג לקייטנות מדעים ב 80 שקל בלבד

הבוקר ביקר שר המדע והטכנולוגיה, ח"כ אופיר אקוניס בקייטנת המדע המתקיימת ביישוב הר ברכה בשומרון בהובלת משרד המדע והטכנולוגיה והמועצה האזורית שומרון יחד עם ראש המועצה יוסי דגן. הקייטנות מתקיימות בסבסוד משרד המדע והטכנולוגיה במחיר סמלי להורים של 80 ש"ח בלבד לכל תקופת הקייטנה. במועצה אזורית שומרון מתקיימים במהלך חודשי הקיץ מספר שיא של 17 מחזורים של קייטנת המדע, עליה משמעותית משנה שעברה בהשתתפות מאות תלמידים ותלמידות בכיתות א-ו מישובים שונים במועצה.

במהלך הסיור ערכו השר ויו"ר המועצה שיח עם התלמידים בכיתות "אני מאמין גדול מאד בכם. אני מאמין גדול בהתיישבות. אני מאמין שכאן בע"ה בביקורים הבאים שלי ניראה כאן עיר ואם בישראל." אמר השר לתלמידים "הר ברכה תהיה עיר ואם בישראל. אנחנו נאבקים קשות מאד עם הרבה גורמים שלא רוצים אותנו כאן בכלל. לא רק לא לבנות עוד בית אחד או שנים או שלושה או מאה. לא רוצים אותנו שנהיה פה בכלל. לא רק שאנחנו נאבקים בזה, הדרך הטובה ביותר זה להביא לפה עוד משפחות עוד מתיישבים ולבנות עוד בתים כדי לקיים את הנוכחות שלנו כאן בארץ ישראל. ואני אומר לכם אנחנו נבנה בהר ברכה אנחנו נבנה בכל מועצה אזורית שומרון אנחנו נבנה ביהודה ואנחנו נבנה בכל הארץ כי הארץ הזאת היא שלנו." הוסיף השר אקוניס.

לסיום הוסיף השר "אני מברך על קיום קייטנת המדע גם בהר ברכה, כמו בעשרות ערים ויישובים בכל רחבי הארץ. מדובר בפרויקט מוצלח לטובת ילדי ישראל מבלי לרוקן להורים את הכיס. אלה הקייטנות האיכותיות ביותר בעלות הנמוכה ביותר, מרתקות ומעשירות את הדור הבא של ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *