שתי דירות הופכות לתשע: התחקיר של שטרנבוך על הבנייה הפרועה בביתר עילית

גורמי אכיפה בעיר החרדית מכשירים בנייה מסוכנת ובלתי חוקית ומסכנים את חייהם של תושבים רבים. קבוצות בריוניות מטילות אימה על מי שמעז להתלונן. "יסודות הבניין רעדו", טוענים התושבים בראיון לחדשות 13. צפו בכתבה

שרשרת ארוכה של גורמי אכיפה בביתר עילית בראשם ראש העירייה, מאיר רובינשטיין, שמכהן בתפקידו כבר 14 שנה ברציפות מאפשר את הבנייה הלא חוקית בעיר ביתר עילית, כך עולה מתחקיר חדשות 13. גם מחלקת ההנדסה ומפקחי הבנייה אינה עוצרת את העבודות המסוכנות.

מקסימוב שכן שסבל מהבנייה הלא חוקית החליט לפעול והוא פונה לבית משפט וקיבל צו להפסקת העבודות בבניין. "הייתי חייב לעשות את זה, אחרת הם היו שוברים את כל הבניין", סיפר. אלא שמשפחתו החלה לשלם מחיר כבד: "הם קוראים לנו 'מוייסרים', צורחים עלינו ומקללים", סיפרה אשתו של נריה, נחמה דינה מקסימוב. כעבור זמן מה, משפחת מקסימוב עזבה את ביתה בעיר.

"זה לא רק אנחנו, המון תושבים סובלים מכל הבניות המטורפות האלה. הם מפחדים שיקרה להם מה שקורה לנו", סיפר מקסימוב.

גורמים בעיריית ביתר עילית ותושבים באיזור טוענים כי הטענות של הזוג הנ"ל מופרכות ולא מדויקות ,וכי הדירות ניתנו בהיתר של מהנדס באופן תקני.

צפו בכתבה

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אנשים מפחדים להתלונן על הבית שלהם שהולך להתמוטט, כי אז בית הדין יחרים וינדה אותם... ואם אסון ח"ו קורה, הרבנים זורקים את האחריות על "גזירת שמים"... ממש סדום ועמורה, בחסות בתי הדין

    חייבים לפקח על הבניה הלא חוקית ולהטיל עונשי מאסר על המשתיקים.

    יושל |
    הגב