תאונת הפגע וברח ברמות: חשוד נוסף נעצר

המשטרה עצרה היום חשוד נוסף שכנראה חשוד בסיוע לשיבוש הליכים. מדיון בהארכת המעצר עלה חשד כי חשוד נוסף נמלט לטאבה

המשטרה ממשיכה לחקור את תאונת הפגע וברח בירושלים, שבה נפצע אנושות בנימין בייגלאייזן, ילד חרדי בן 11 משכונת רמות בעיר.  המשטרה עצרה היום חשוד נוסף שכנראה חשוד בסיוע לשיבוש הליכים.

. העצור חשוד שסייע לסנדרוסי להימלט אחרי התאונה וכן שיבש את מהלכי החקירה. הוא נחקר לאחר התאונה למשך כמה שעות ואתמול נחקר פעם נוספת ונעצר.

במשטרה חושדים כי חשוד נוסף אחד שמעורב בתאונה ברח לטאבה. לפי פרוטוקול הדיון, אמר נציג המשטרה ביחס לעבירות כי "מדובר בשיבוש הליכי חקירה וסיוע לאחר מעשה לחשודים שביצעו תאונת פגע וברח".

בוואלה חדשות פורסם כי עורך הדין משה בן עזרי, המייצג את החשוד, אמר בדיון כי סנדרוסי ביקש מחברו להסיע אותו לביתו מאחר ולא היה לו רכב, והוא נענה לבקשה. לדבריו, הוא שאל את סנדרוסי האם היה מעורב בתאונה כמה פעמים מאחר וידע שיש לו מכונית שחורה, והוא השיב בשלילה. לדברי בן עזרי הוא רק נתן טרמפ לחבר ולא מדובר בסיוע להימלטות או בשיבוש.

עוד אמר בדיון כי"הגיעה אליי שמועה כי ייתכן שהמעורבים האחרים חצו את הגבול לטאבה, ניסיתי להתקשר אליהם מספר רב של פעמים", אמר. השופט אורן סילברמן קיים כי ישנו חשד סביר לביצוע העבירות והאריך את מעצרו עד יום ראשון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *